-
Verstappen en Red Bull verbazen zichzelf in Oostenrijk
-
Sensationele Verstappen steelt de show met wederopstanding
-
Red Bull geeft signaal af na podium Verstappen: "Het gevecht eindigt niet!"
-
Verstappen analyseert cruciale Red Bull-call: "Verloor waarschijnlijk iets te veel tijd"
-
Verstappen en Hamilton oogsten lof na 'fantastisch' titanenduel
-
Mercedes dacht niet teveel aan Verstappen: "Haal het maximale uit de auto"
-
Live reacties na spetterende opmars Verstappen in Oostenrijk
-
Hamilton verbijsterd door Verstappen en Red Bull: "Ze hebben vier tienden gewonnen!"
-
Verstappen geeft details over verregaande Red Bull-problemen
-
Verstappen dolt over gele vlag: "Nu kan ik vol gas gaan, toch?"















Praat mee!