Coronel: "Doe dat en dan vreet Verstappen Hamilton op!"
Tom Coronel is nog steeds van mening dat Max Verstappen op dit moment de beste coureur is en Lewis Hamilton de coureurs met de beste bolide.
Praat mee!
Tim1993
Ik vond ze gelijkwaardig, namelijk allebei foutloos en geweldig geracet...
PeetPeet
Max moet gewoon zorgen dat hij 2e wordt in Qatar en Jeddah (winnen zal lastig worden). Perez/Bottas zullen de eerste rijders van het andere team wel van de snelste ronde afhouden. In abu dhabi staan Hamilton en Max dan gelijk qua punten en overwinningen (als Spa als volwaardige overwinning telt). Max forceert DNF voor beiden in abu dhabi, omdat Hamilton te snel is (en payback Silverstone). Max kampioen (meer tweede plaatsen dan Hamilton) en Toto breekt de pitbox af. Hoop natuurlijk dat Max er eentje wint in de komende drie races. Dan hoeft het DNF scenario niet.
Rody
Als het zo zou gaan als dat je zegt dan heeft Verstappen ook meer overwinningen aan het eind.....Hamilton kan alleen gelijk komen met het aantal overwinningen als ie alle 3 de laatste races wint.
Tonny Smit
Max is op dit moment de betere coureur omdat hij met de mindere auto voorstaat in de competitie en Louis de snelste auto heeft maar geef ze hun een gelijke bolide is Max de baas
CdV33
Als mens heb ik niets tegen Tom. Heb zelfs respect in wat hij doet, na je 50ste nog steeds duelleren met broekies puur omdat hij liefhebber is. Alleen zijn wekelijkse gebrabbel ben ik zo zat. Hij zegt iedere week iets anders, kijkt door een oranje Verstappen bril en gelooft in sprookjes. Omdat hij 1 x met zijn glazenbol uitspraken echt goed zat (1ste overwinning Max) wordt hij nog steeds geciteerd. @racingnews neem je lezers eens serieus en varieer eens wat vaker met andere “kenners” dan Tom. Niet dat je Tom helemaal weg moet bonjouren maar gewoon wat minder “weetje Max is dit …. en hij doet het zo …..”
Lorenzo Schoovaerts
Blij dat er toch nog een noorderbuur is die het durft te zeggen. Ok ik ben een Lewis fan dus een vijand op deze blog voor de meesten. Ik erken dat Max een kanjer is. Maar ik vind hem zeer onsportief en zelfs vuil rijden als het erop aankomt. Ik denk ook nog steeds dat Lewis gewoon nog veel beter is. Niet zozeer technisch maar wel tactisch en intellectueel. Zondag bewees hij dat. Hij nam zijn tijd, plande alles netjes uit, zocht de snellere lijnen, dwong Verstappen in de fout door hem naar de ideale tragere lijn te forceren en hupsaké, hij was erover.
F1teamNL
zucht.... Vermoeiend. ''onsportief en vuil'' Senna toevallig ook onsportief en vuil? of was hij helemaal geweldig, Of Hamilton in 2016 met Rosberg? Hoe zat dat? en dan nog te vergeten de heer Schumacher, met zijn vuile streken. Die waren wel allemaal geweldig???? Wat Senna en Schumacher gedaan hebben, mag Max niet doen, want ''gevaarlijk'' ondanks dat hij de afgelopen jaren volgensmij voor minder incidenten heeft gezorgd dan een L.H.
Oranje brilletje
Dus iemend van de baan kegelen (silverstone) vind jij tacties
dutch
Had niets anders verwacht van de fanboy Tom.
autosport fan
als het zo moet laat perez hem er maar afkegelen
MarcelvTol1971
Tom bla bla bla ben ik in beeld bla bla bla
Lorenzo Schoovaerts
ik ga kapot. Het ganse seizoen had Max de beste auto en Lewis bleef in de running. Zet ze in een gelijke auto en Lewis veegt de vloer aan met Max. We zagen het zondag wat het geeft als ze een gelijke auto hebben. De Mercedes heeft niet eens de hoogste top. De speed trap v FIA toont dat Pierre Gasly, Alonso, Ocon en Sainz allen dik >10km/u hoger haalden. Had Lewis deze auto in het begin gehad was het al lang over; Has Red Bull daarbij nog eens die illegale flex wing niet kunnen hebben was het nog veel langer voorbij geweest. Sorry heren :-D
Hamil Ton
Pilletjes vergeten?
F1teamNL
Hier moet ik je corrigeren. Lewis Hamilton had inderdaad niet de hoogste topsnelheid, deze lag bij de Mclaren van Norris (voor de rest was niemand sneller in de speedtrap). Ik heb sinds de GP van Groot-Brittannië, 2 circuits gezien waar Red Bull dominant was (Zandvoort en Mexico). België was het gelijkwaardig, echter zorgde de regen voor een aantal verassingen. Monza, Rusland, Turkije, Brazilië, Hongarije waren allemaal in het voordeel van Mercedes. in de Verenigde Staten waren de auto's gelijk. Lewis en Max zijn beide de beste coureurs van de grid en het zal per circuit verschillen waar de 1 sneller is als de ander. Lewis was in Brazilië geweldig maar als we heel eerlijk zien hielp zijn overdosis en overspeed op het rechte stuk erin mee. (voorbeeld; Rusland lukte het Lewis niet om de McLaren's voorbij te komen, terwijl hij in de (sprint) race hier zonder moeite voorbij de McLaren's kwam (waarbij Ricciardo zelfs DRS had). Mercedes heeft over het algemeen de betere auto, maar niet ZOOOO dominant als de afgelopen jaren, (maximaal 1/2 tiende op een ronde). Fijne dag nog verder, Hopenlijk bekijk je het iets meer objectief i.p.v. vanuit je LH Bril.
san marino
Dat is interessant. Het is duidelijk dat de kracht verhoudingen elke weekend anders kunnen zijn. Maar ik zou toevoegen dat de eerste 10 races voor Silverstone had RedBull verreweg de sterkste package. De voordeel van Verstappen/RedBull was enorm en Verstappen heeft geen fout gemaakt. Baku was natuurlijk een groot verlies van punten. Ik ben met je eens dat vanaf Silverstone de voordeel van RB was tenietgedaan. Daarom was het start van de race van groot belang. Verstappen was op pole en had moeten winnen. Daarna Hungary (MB), Belgie (gelijk), Zandvoort (RB), Italy (MB), Russia (gelijk), Turkey (RB), US (RB), Mexico (RB) Brazil (MB). De volgende twee circuits zijn power circuits dat waarschijnlijk in de voordeel van MB zal zijn. MB is sterker geworden door de seizoen
Praat mee!
Tim1993
Ik vond ze gelijkwaardig, namelijk allebei foutloos en geweldig geracet...
PeetPeet
Max moet gewoon zorgen dat hij 2e wordt in Qatar en Jeddah (winnen zal lastig worden). Perez/Bottas zullen de eerste rijders van het andere team wel van de snelste ronde afhouden. In abu dhabi staan Hamilton en Max dan gelijk qua punten en overwinningen (als Spa als volwaardige overwinning telt). Max forceert DNF voor beiden in abu dhabi, omdat Hamilton te snel is (en payback Silverstone). Max kampioen (meer tweede plaatsen dan Hamilton) en Toto breekt de pitbox af. Hoop natuurlijk dat Max er eentje wint in de komende drie races. Dan hoeft het DNF scenario niet.
Rody
Als het zo zou gaan als dat je zegt dan heeft Verstappen ook meer overwinningen aan het eind.....Hamilton kan alleen gelijk komen met het aantal overwinningen als ie alle 3 de laatste races wint.
Tonny Smit
Max is op dit moment de betere coureur omdat hij met de mindere auto voorstaat in de competitie en Louis de snelste auto heeft maar geef ze hun een gelijke bolide is Max de baas
CdV33
Als mens heb ik niets tegen Tom. Heb zelfs respect in wat hij doet, na je 50ste nog steeds duelleren met broekies puur omdat hij liefhebber is. Alleen zijn wekelijkse gebrabbel ben ik zo zat. Hij zegt iedere week iets anders, kijkt door een oranje Verstappen bril en gelooft in sprookjes. Omdat hij 1 x met zijn glazenbol uitspraken echt goed zat (1ste overwinning Max) wordt hij nog steeds geciteerd. @racingnews neem je lezers eens serieus en varieer eens wat vaker met andere “kenners” dan Tom. Niet dat je Tom helemaal weg moet bonjouren maar gewoon wat minder “weetje Max is dit …. en hij doet het zo …..”
Lorenzo Schoovaerts
Blij dat er toch nog een noorderbuur is die het durft te zeggen. Ok ik ben een Lewis fan dus een vijand op deze blog voor de meesten. Ik erken dat Max een kanjer is. Maar ik vind hem zeer onsportief en zelfs vuil rijden als het erop aankomt. Ik denk ook nog steeds dat Lewis gewoon nog veel beter is. Niet zozeer technisch maar wel tactisch en intellectueel. Zondag bewees hij dat. Hij nam zijn tijd, plande alles netjes uit, zocht de snellere lijnen, dwong Verstappen in de fout door hem naar de ideale tragere lijn te forceren en hupsaké, hij was erover.
F1teamNL
zucht.... Vermoeiend. ''onsportief en vuil'' Senna toevallig ook onsportief en vuil? of was hij helemaal geweldig, Of Hamilton in 2016 met Rosberg? Hoe zat dat? en dan nog te vergeten de heer Schumacher, met zijn vuile streken. Die waren wel allemaal geweldig???? Wat Senna en Schumacher gedaan hebben, mag Max niet doen, want ''gevaarlijk'' ondanks dat hij de afgelopen jaren volgensmij voor minder incidenten heeft gezorgd dan een L.H.
Oranje brilletje
Dus iemend van de baan kegelen (silverstone) vind jij tacties
dutch
Had niets anders verwacht van de fanboy Tom.
autosport fan
als het zo moet laat perez hem er maar afkegelen
MarcelvTol1971
Tom bla bla bla ben ik in beeld bla bla bla
Lorenzo Schoovaerts
ik ga kapot. Het ganse seizoen had Max de beste auto en Lewis bleef in de running. Zet ze in een gelijke auto en Lewis veegt de vloer aan met Max. We zagen het zondag wat het geeft als ze een gelijke auto hebben. De Mercedes heeft niet eens de hoogste top. De speed trap v FIA toont dat Pierre Gasly, Alonso, Ocon en Sainz allen dik >10km/u hoger haalden. Had Lewis deze auto in het begin gehad was het al lang over; Has Red Bull daarbij nog eens die illegale flex wing niet kunnen hebben was het nog veel langer voorbij geweest. Sorry heren :-D
Hamil Ton
Pilletjes vergeten?
F1teamNL
Hier moet ik je corrigeren. Lewis Hamilton had inderdaad niet de hoogste topsnelheid, deze lag bij de Mclaren van Norris (voor de rest was niemand sneller in de speedtrap). Ik heb sinds de GP van Groot-Brittannië, 2 circuits gezien waar Red Bull dominant was (Zandvoort en Mexico). België was het gelijkwaardig, echter zorgde de regen voor een aantal verassingen. Monza, Rusland, Turkije, Brazilië, Hongarije waren allemaal in het voordeel van Mercedes. in de Verenigde Staten waren de auto's gelijk. Lewis en Max zijn beide de beste coureurs van de grid en het zal per circuit verschillen waar de 1 sneller is als de ander. Lewis was in Brazilië geweldig maar als we heel eerlijk zien hielp zijn overdosis en overspeed op het rechte stuk erin mee. (voorbeeld; Rusland lukte het Lewis niet om de McLaren's voorbij te komen, terwijl hij in de (sprint) race hier zonder moeite voorbij de McLaren's kwam (waarbij Ricciardo zelfs DRS had). Mercedes heeft over het algemeen de betere auto, maar niet ZOOOO dominant als de afgelopen jaren, (maximaal 1/2 tiende op een ronde). Fijne dag nog verder, Hopenlijk bekijk je het iets meer objectief i.p.v. vanuit je LH Bril.
san marino
Dat is interessant. Het is duidelijk dat de kracht verhoudingen elke weekend anders kunnen zijn. Maar ik zou toevoegen dat de eerste 10 races voor Silverstone had RedBull verreweg de sterkste package. De voordeel van Verstappen/RedBull was enorm en Verstappen heeft geen fout gemaakt. Baku was natuurlijk een groot verlies van punten. Ik ben met je eens dat vanaf Silverstone de voordeel van RB was tenietgedaan. Daarom was het start van de race van groot belang. Verstappen was op pole en had moeten winnen. Daarna Hungary (MB), Belgie (gelijk), Zandvoort (RB), Italy (MB), Russia (gelijk), Turkey (RB), US (RB), Mexico (RB) Brazil (MB). De volgende twee circuits zijn power circuits dat waarschijnlijk in de voordeel van MB zal zijn. MB is sterker geworden door de seizoen
Oranje brilletje
Jij snapt er helemaal niets van