De Dutch Grand Prix kreeg het publiek op Circuit Zandvoort en thuis op de banken. Max Verstappen zegevierde voor de tweede maal op rij, na een race die een spannend verloop kende. Over spanning gesproken... Racefan Carmen de Reus keek op een hele andere manier naar de race van Verstappen. Zij was namelijk de winnares van 'Inked by Max', de campagne van F1-aanbieder Viaplay. De hoofdprijs was een unieke Verstappen tattoo, 'gezet' door Verstappen. De tatoeage werd gezet door een state-of-the-art tattoomachine, die met behulp van live telemetriedata, rechtstreeks van Verstappens auto, de exacte ronde wist te tatoeëren in exact dezelfde tijd van 1:16,249 - de rondetijd van de openingsronde van de Dutch GP. Zo werd een stukje F1-historie vereeuwigd op de arm van de Verstappen fan, als eerbetoon aan Max Verstappen. Streamingdienst Viaplay bracht namelijk een eerbetoon aan Max Verstappen, Zandvoort en de Nederlandse fans. De tattoo geeft niet alleen de lay-out van Circuit Zandvoort weer, maar daar omheen is data verzameld tijdens de ronde. Zo zijn toerental, versnelling en het remmen weergegeven. Racefan Carmen de Reus is ontzettend enthousiast over het eindresultaat: "Ik heb het eerste rondje van de Nederlandse wereldkampioen op Nederlandse bodem op mijn arm. Hoe gaaf? Ik ben trots op Max, maar nog trotser op deze tattoo! Dit is voor een fan het mooiste wat je kan wensen!" Bekijk hier hoe de unieke tattoo werd gezet en check ook het eindresultaat!
QDThRAR0O9s
Meest gelezen