In aanloop naar de Grand Prix van Japan is op de officiële deelnemerslijst van de FIA te zien dat 'Mission Winnow' terugkeert in de officiële teamnaam van de Italiaanse formatie, zo bericht RaceFans . Hiermee keert de omstreden sponsornaam na vijf maanden te zijn weggeweest toch weer terug op de auto's van de Scuderia. Ferrari heeft de stickers van Mission Winnow eerder dit jaar van zijn bolides gehaald, omdat er door verschillende instanties wordt beweerd dat er sprake was van sluikreclame door tabaksgigant Philip Morris. De verwachting is dat de stickers in Japan weer terugkeren. De stickers werden verwijderd voor de wedstrijden in Europa – met uitzondering van de Grand Prix van Monaco – maar nu het circus weer naar Azië is vertrokken, keert Mission Winnow terug als merknaam. Niet geheel toevallig was het ook tijdens de Grand Prix van Japan één jaar geleden dat we Mission Winnow voor het eerst zagen op de auto's van Ferrari. Het is niet duidelijk of we de verborgen tabaksreclame ook tijdens de resterende Grand Prix-weekenden dit seizoen zullen zien. Dit jaar heeft het team uit Maranello slechts vijf wedstrijden met de sponsoring rondgereden. Luister hieronder naar de nieuwste F1-podcast van RacingNews365, waarin we uitgebreid vooruitblikken op de voor Honda zo belangrijke GP van Japan.
Meest gelezen