McLaren opereert al jaren zonder een grote titelsponsor. De grote sponsoren weten de afslag naar Woking nog niet te vinden, maar McLaren CEO Zak Brown zit niet bij de pakken neer. Hij stelt dat McLaren het op sponsorgebied goed doet in financieel lastige tijden.
"Grote bedrijven lijken zich niet voor de langere termijn te durven binden, omdat ze niet kunnen voorspellen wat het voor hen betekent als er hier iets mis gaat. Het zijn dus zoals altijd lastige tijden om sponsoren te vinden", zo vertelt Zak Brown op de Autosport International Show . "Afgelopen jaar mochten we ons echter gelukkig prijzen met vijf nieuwe sponsoren en deze maand nog zullen we nog twee nieuwe partners aankondigen. Het gaat wat dat betreft dus de goede kant op. De zaken staat niet stil, maar in de gekke wereld van nu heeft alles wat meer tijd nodig." Vorig jaar verschenen in de tweede helft van het seizoen de logo's van Coca Cola op de oranje McLaren-bolides. Brown gaf eerder al te kennen graag door te willen gaan met de frisdrankgigant. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Meest gelezen