Alsnog moet je je maar net weten waar je het zoeken moet, maar de grootste verandering zit aan de achterkant. De diffuser is flink veranderd, waarbij de scherpe hoeken van tijdens de Barcelona-test plaats hebben gemaakt voor een meer afgerond geheel. Sowieso zien we bij veel teams veranderingen aan de diffuser, een onderdeel dat zeer bepalend is voor het totale aerodynamische concept van de auto. Iets daarboven springt een nieuwe achtervleugel voor Lewis Hamilton en Valtteri Bottas in het oog. De sleuven aan de endplates zijn verder naar voren geplaatst, de bovenste horizontale ligger is aangepast en natuurlijk rijdt men op de Red Bull Ring met net wat minder downforce dan in Barcelona. Voor het naar achteren kijken, waarvan we hopen dat de Mercedes-coureurs dat dit seizoen wat vaker moeten doen, zijn de coureurs afhankelijk van de spiegels. Zo onbenullig als dat onderdeel ook lijkt, zo volop experimenteren teams daar al enkele jaren mee. Mercedes neemt een nieuw exemplaar mee naar Oostenrijk, met naar het zich laat aanzien een extra verticale draagsteun. Ook de draagarm is aangepast, zoals te zien is op de laatste van onderstaande foto's.
1278668002515443712
Nuevo difusor para @MercedesAMGF1 New diffuser for Mercedes pic.twitter.com/sPH1kXpD5d — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) July 2, 2020
1278652119726329858/photo/1
Mercedes con el ala posterior de un solo soporte ya probada en Barcelona, pero con diferente biplano y mebos carga . @MercedesAMGF1 is using the one pylon rear wing already tested in Barcelona. Different top wing and less downforce. pic.twitter.com/DllLws6raa — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) July 2, 2020
1278715169456238593
Nueva platina lateral en el ala trasera del @MercedesAMGF1 New rear wing endplate for Mercedes. pic.twitter.com/fvVetnI8Aq — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) July 2, 2020
1278664046515032065
Nuevos espejos en el Mercedes New mirrors for @MercedesAMGF1 pic.twitter.com/67mRp9kbvH — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) July 2, 2020
Meest gelezen