Nieuwe sidepods, spiegels, bardgeboards, diverse aanpassingen aan vleugels en andere aerodynamische elementen en een compleet nieuwe bodemplaat. Sauber pakt grootst uit in Hongarije en de C36 van het Zwitserse team ziet er wezenlijk anders uit. Het is de grootste upgrade van het jaar voor het team en moet ervoor zorgen dat Wehrlein en Ericsson de aansluiting bij de subtop hervinden. Pascal Wehrlein spreekt zelfs over een tijdwinst van een volle seconde per ronde. " De nieuwe onderdelen moeten goed zijn voor een volle seconde."
In Hongarije zien we echter nog niet alle nieuwe onderdelen volgens Wehrlein. Bij de GP van België volgt deel twee van de upgrade. De Duitser hoopt op de Hungaroring hoge ogen te kunnen gooien. " Het is een circuit waar we bij Sauber naar uit hebben gekeken. De vrije trainingen zijn belangrijk om een goed beeld te krijgen van de prestaties van de nieuwe onderdelen." Pascal Wehrlein scoorde tot op heden vijf WK-punten voor het Zwitserse team.
890644828962336769
Detalle del nuevo pontón, direccionador y espejo del Sauber pic.twitter.com/P5y0SBZwSo — Albert Fabrega ES (@AlbertFabrega) 27 juli 2017
890598064502829056
Saube presenta también nuevos bargeboards con 5 cortes verticales en la parte superior del elemento principal pic.twitter.com/pykbO4wDCU — Albert Fabrega ES (@AlbertFabrega) 27 juli 2017
Meest gelezen