Red Bull heeft een belangrijke slag geslagen als het aankomt op sponsors. Hard Rock was de afgelopen tijd een belangrijke partner en blijft ook de komende drie jaar verbonden aan het team uit Milton Keynes. Het logo van Hard Rock, dat vooral bekendstaat om de vele Hard Rock Cafés, is momenteel al te vinden op de RB20 van Max Verstappen en zal volgend jaar prominenter op de auto staan nu de samenwerking is uitgebreid.
Daar blijft het echter niet bij. Hard Rock voert dit jaar voor de 25e keer de campagne PINKTOBER om geld in te zamelen voor onderzoek naar borstkanker. Red Bull past daarom de livery van de RB20 licht aan voor de Grand Prix van Mexico en Brazilië. Het logo van Hard Rock zal tweemaal roze zijn. Teambaas Christian Horner is verheugd dat Red Bull met Hard Rock blijft samenwerken.
"We zijn er trots op dat we onze samenwerking met Hard Rock met drie jaar hebben verlengd en kijken ernaar uit om te blijven samenwerken met zo'n iconisch merk", stelt Horner. "Het feit dat Hard Rock de toewijding aan het team verdubbelt, getuigt van de standvastige samenwerking die we zijn aangegaan en bevestigt wat we de afgelopen drie jaar met hen hebben bereikt, zowel op als naast de baan. Ik twijfel er niet aan dat we publiek over de hele wereld zullen blijven imponeren door samen te werken aan meer activiteiten."
Ook interessant:
De titelstrijd in de Formule 1 nadert de ontknoping. Max Verstappen moet in de laatste zes races een voorsprong van 52 punten verdedigen op Lando Norris, die steeds dichter naar de wereldkampioen toe kruipt. Maar Verstappen lijkt niet echt te kunnen rekenen op steun van Sergio Perez, toch?! Joris Mosterdijk, Ruud Dimmers en Tom Coronel bespreken het in een gloednieuwe RacingNews365 Formule 1-podcast!
We verloten maar liefst 10 schaalmodellen en 10 caps onder onze YouTube-abonnees! Maak nu kans op één van deze prijzen door je te abonneren op ons YouTube-kanaal én te reageren onder de video via de onderstaande knop.
Abonneer, reageer en win!Meest gelezen
In dit artikel
Praat mee!