Marshall haalt aan dat Renault in de laatste jaren van haar samenwerking met Red Bull Racing niet alle aandacht op de Oostenrijkse stal kon richten. Renault kwam in 2016 namelijk zelf terug in de Formule 1 met een eigen fabrieksstal. "Het is inmiddels wel bekend dat onze relatie met Renault op en neer ging. Op bepaalde momenten waren ze werkelijk briljant, en zeer gefocust om ons naar de kop te helpen. Nadat ze hun eigen fabrieksteam kregen keken ze logischerwijs iets meer naar dat team. Er was een aantal dingen dat wij niet konden doen. Met Honda is dat behoorlijk anders", meent de chef-ingenieur van Red Bull Racing. "We praten niet meer over wat de wagen of de power unit snel maakt, maar we praten tegenwoordig over welke ontwikkeling ons de meeste punten op gaat leveren. Je neemt nu dus risico, want je zet de betrouwbaarheid op het spel. In vergelijking met Renault is dit dus een compleet andere aanpak." Honda en Red Bull Racing boekten in hun eerste Grand Prix als partners direct succes: Max Verstappen reed de RB15 in Australië naar het podium. Het betekende de eerste keer in het V6-turbotijdperk dat er een coureur met Honda-motor de gang naar het ereschavot mocht maken.
Meest gelezen