Max Verstappen en Daniel Ricciardo komen vandaag in actie met een nieuwe vloer. Red Bull heeft het gebied voor de achterwielen flink onder handen genomen. De positionering van de opstaande elementen die de luchtstroom richting de achterband moeten geleiden is flink gewijzigd ten opzichte van de 'oude' vloer.
1055516322782572544
Red Bull con deflectores verticales en el fondo plano tipo Ferrari. De momento los monta Verstappen #MexicanGP pic.twitter.com/zNlVCyOD2j — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 25 oktober 2018
1055529242929201152
Detalles d los deflectores d Red Bull en el fondo en plano cenital. pic.twitter.com/6EVb2c4FQc — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 25 oktober 2018
In Amerika bracht Ferrari ook een nieuwe vloer mee, waarbij hetzelfde gebied flink onder handen was genomen. De vloeren van Red Bull en Ferrari verschillen wezenlijk van elkaar en zijn allerminst een kopie, wat her en der gesuggereerd werd. De ontwikkeling van een vloer neemt voor F1-teams maanden in beslag, waarbij het bij de overzeese back-2-back races erg lastig is om snel aanpassingen door te voeren. De komst van de nieuwe vloer bij Red Bull zat dan ook geruime tijd in de planning.
1055520848306614275
Comparativa deflectores fondo d Ferrari vs Red Bull #MexicanGP pic.twitter.com/vIUI7TNAZl — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 25 oktober 2018
Meest gelezen