De renstal van Max Verstappen toverde een paar 'oren' tevoorschijn, die bevestigd zijn aan het chassis van de auto. Doel van deze extra vleugeltjes, is om de luchtstroom langs de auto beter te geleiden. Soortgelijke vleugels zien we dit seizoen onder andere terug bij Alfa Romeo. Red Bull houdt bovendien vast aan de nieuwe neus die het team in Monaco introduceerde, waarbij de 'stofzuiger'-neus verleden tijd is. De opvallende opening in de neus waarmee het team de afgelopen drie seizoenen reed lijkt daarmee uit de gratie te zijn.
1136676118466113536
Detalle de los nuevos deflectores en zona salida conducto S del Red Bull. Detail of the new "ears" at the exit of the S duct of the Red Bull. pic.twitter.com/UJOvYzbHAO — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 6 juni 2019
1136675063028224000
Red Bull added some Mercedes style fins to the s-duct exit area. #AMuS #F1 #CanadianGP pic.twitter.com/gMf4TAoUQh — Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 6 juni 2019
Meest gelezen