Welkom bij RacingNews365

Je bent ingelogd. Profiteer direct van alle voordelen van jouw account:

  • Praat mee over de Formule 1;
  • Maak kans op leuke prijzen;
  • Krijg toegang tot exclusieve content;
  • Profiteer van exclusieve voordelen.

Welkom bij RacingNews365

Word onderdeel van de grootste racefamilie van Nederland. Maak nu jouw gratis account aan!

  • Praat mee over de Formule 1;
  • Maak kans op leuke prijzen;
  • Krijg toegang tot exclusieve content;
  • Profiteer van exclusieve voordelen.
Meld je aan
Max Verstappen

Verstappen wordt een nog groter boegbeeld van Viaplay

Max Verstappen en Viaplay breiden hun al bestaande samenwerking verder uit. Op die manier kunnen de fans een nog beter kijkje krijgen in het leven van de Nederlandse Formule 1-coureur.

Verstappen
Artikel
Naar nieuwsoverzicht © Getty Images / Red Bull Content Pool

Aan de vooravond van de GP van Singapore hebben streamingdienst Viaplay en Max Verstappen bekend gemaakt dat ze hun samenwerking uit zullen breiden. Vanaf dit raceweekend zal het Viaplay-logo namelijk te zien zijn op de helm van Verstappen en volgend jaar zal het logo ook pronken op de officiële Formule 1-cap van de regerend wereldkampioen.

Daarnaast zal de Red Bull-coureur ook te zien zijn in nog meer exclusieve Viaplay-programma's, nadat hij eerder al verscheen in de Viaplay Original documentaires 'Verstappen - Lion Unleashed' en 'Master of the Track'. De nieuwe exclusieve content zal in de periode tussen het huidige en het volgende Formule 1-seizoen in première gaan. De nieuwe Viaplay Originals, waarin fans een uniek kijkje krijgen in het leven van Verstappen, zullen te zien zijn in alle landen waar Viaplay beschikbaar is.

Verstappen is er blij mee

De Red Bull-coureur is in zijn nopjes met de uitbreiding van de samenwerking, zo laat hij donderdagochtend weten. "Ik ben super blij met de uitbreiding van het Viaplay-partnership. Met veel plezier kijk ik terug op de samenwerking tot nu toe. Ik weet zeker dat we de Formule 1-fans de aankomende periode kunnen trakteren op nog veel meer mooie programma’s."

"Zoals we allemaal weten is streaming de nieuwe manier van uitzenden en ik vind dat Viaplay uitstekend werk verricht om deze toekomst vorm te geven", aldus Verstappen.

Peter Norrelund, de Chief Sports Officer van de Viaplay Group, echoot de woorden van Verstappen. "De samenwerking tussen Max en Viaplay is een enorme hit. We schakelen nu over naar een hogere versnelling, zodat we content rondom een van de grootste Formule 1-supersterren uit kunnen breiden. Fans komen hierdoor nog dichter bij de man achter de helm en ook het Viaplay-logo zal elk raceweekend zichtbaar zijn voor miljoenen kijkers over de hele wereld", aldus de trotse topman.

Ook interessant:

Verstappen moet even wachten op zijn tweede Formule 1-wereldtitel

De Grand Prix van Singapore staat voor de deur en dat betekent natuurlijk dat de mannen van RacingNews365 in de nieuwste Formule 1-podcast weer uitgebreid vooruitblikken op het raceweekend. Beluister de podcast hieronder!

Speel de Viaplay Pitstop Challenge en maak kans op een VIP kartavond met Tom Coronel.

Speel nu de pitstop game
Forbidden

Weddenschappen Max Verstappen

Unibet
Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+. Unibet Unibet

Formule 1 GP Singapore 2022 RN365 Nieuwsdossier

97 reacties

RN365 Special
Red Bull-kopstukken vreesden even het ergste voor Verstappens kampioensbolide

RacingNews365 zat na het F1-seizoen exclusief samen met twee Red Bull-kopstukken. Technisch directeur Pierre Wache en Chief Engineer Paul Monaghan. Zij praten uitgebreid over de RB18 waarmee Verstappen dit jaar vijftien races won. Voorafgaand aan het seizoen vreesden ze nog dat de auto misschien 'beschadigd' zou zijn door het kampioensgevecht in 2021. Dat en meer lees je in ons interview.

Lees meer
Viaplay
x
Interview met Verstappen Max baalt van zijn 'luie' F1-bolide: "Dat is toch wel zonde"