Aan de vooravond van de GP van Singapore hebben streamingdienst Viaplay en Max Verstappen bekend gemaakt dat ze hun samenwerking uit zullen breiden. Vanaf dit raceweekend zal het Viaplay-logo namelijk te zien zijn op de helm van Verstappen en volgend jaar zal het logo ook pronken op de officiële Formule 1-cap van de regerend wereldkampioen. Daarnaast zal de Red Bull-coureur ook te zien zijn in nog meer exclusieve Viaplay-programma's, nadat hij eerder al verscheen in de Viaplay Original documentaires 'Verstappen - Lion Unleashed' en 'Master of the Track'. De nieuwe exclusieve content zal in de periode tussen het huidige en het volgende Formule 1-seizoen in première gaan. De nieuwe Viaplay Originals, waarin fans een uniek kijkje krijgen in het leven van Verstappen, zullen te zien zijn in alle landen waar Viaplay beschikbaar is.
Verstappen is er blij mee
De Red Bull-coureur is in zijn nopjes met de uitbreiding van de samenwerking, zo laat hij donderdagochtend weten. "Ik ben super blij met de uitbreiding van het Viaplay-partnership. Met veel plezier kijk ik terug op de samenwerking tot nu toe. Ik weet zeker dat we de Formule 1-fans de aankomende periode kunnen trakteren op nog veel meer mooie programma’s." "Zoals we allemaal weten is streaming de nieuwe manier van uitzenden en ik vind dat Viaplay uitstekend werk verricht om deze toekomst vorm te geven", aldus Verstappen. Peter Norrelund, de Chief Sports Officer van de Viaplay Group, echoot de woorden van Verstappen. "De samenwerking tussen Max en Viaplay is een enorme hit. We schakelen nu over naar een hogere versnelling, zodat we content rondom een van de grootste Formule 1-supersterren uit kunnen breiden. Fans komen hierdoor nog dichter bij de man achter de helm en ook het Viaplay-logo zal elk raceweekend zichtbaar zijn voor miljoenen kijkers over de hele wereld", aldus de trotse topman.
Meest gelezen