Sluit je aan bij De grootste racefamilie van Nederland

Ontdek welk pakket bij jou past

  • Altijd meepraten over de Formule 1
  • Kans maken op toffe prijzen
  • Advertentievrije site * (Plus & Premium)
  • Toegang tot de exclusieve RN365 app (Plus & Premium)
  • En nog veel meer…
* m.u.v. content van derden
Ontdek de mogelijkheden

Williams-livery beïnvloed door bijzonder nieuw partnerschap

Williams heeft een langdurige deal gesloten met Duracell. Je kent ze wel, die batterijen met dat konijntje. Als ze op dinsdag het doek van de nieuwe Williams-bolide halen, zal de livery geïnspireerd zijn door het nieuwe partnerschap.

Williams heeft nieuwe 'meerjarige samenwerking' gesloten met Duracell, bekend van de batterijen. De twee partijen zullen nauw samen gaan werken en zullen samen te zien zijn in onder meer tv-reclames en in de esportwereld. Duracell zal prominent aanwezig zijn op de auto, kleding en racepakken van het iconische Britse team. De producent van batterijen is van het grote bedrijf Berkshire Hathaway Inc., waar multimiljardair Warren Buffet de eigenaar is. Jaarlijks zet de conglomeraat ruim 250 miljard dollar om! Aan geld dus geen gebrek. Williams liet al een teaser zien van de nieuwe auto. Duidelijk is dat daarop de kleur blauw (in de achtergrond) aanwezig zal zijn.

Viaplay
x
Max Palmer: "Verstappen kon kampioenschap beslissen, maar zette zichzelf buitenspel"