Alarmfase 1 voor Verstappen en Red Bull na nieuwe nederlaag
De Grand Prix van Nederland werd niet het feestje waar de Nederlandse Formule 1-fans op hadden gehoopt. Lando Norris wist met een grote voorsprong te winnen op Max Verstappen, die steen en been klaagde over de RB20. Maar de volgende GP staat daarbij alweer voor de deur: de GP van Italië. Tom Coronel, Ruud Dimmers en Joris Mosterdijk delen hun mening in de gloednieuwe F1-podcast van RacingNews365. Bekijk de podcast hierboven!
Praat mee!
anneke-louwman#24984
Red Bull zal alles op alles moeten zetten en heel hard aan de slag moeten om Max binnenboord te houden want als die dit jaar het kampioenschap verliest omdat de RB20 niet meer verder ontwikkeld kan worden omdat ze dit concept niet begrijpen dan zou ik terug grijpen naar de RB19 de voorvleugel van Mclaren na maken of van Mercedes en kijk naar hun update pakketten waarmee ze het seizoen eindigen en die na maken en gelijk verder ontwikkelen want de Basis heb je al de RB19 , andere voorneus en voorvleugel en verbeterde stuur inrichting zodat de RB19 beter gaat roteren en ik zou kiezen voor een korte wielbasis waardoor rotatie ook verbeterd en een andere achtervleugel ontwikkelen 1 voor low downforce, 1 voor medium downforce en een voor maximale downforce en kijken of je een keer de vloer van Mercedes of Mclaren kan zien want ook daar kan je naar handelen en dan heb je weer een Wereldtitel wagen in handen en ga niet met een revolutionaire ontwerp komen die je niet begrijpt, zo iets hadden ze moeten doen naast de Formule1 PAKKET en eerst dat model moeten leren begrijpen en dan als je alles begrijpt zou je z'n model door kunnen voeren, maar niet als je je ontwerp niet begrijpt en weet wat het doet en welke richting het op gaat want als Max geen kampioen wordt dan is het 2025 alle hens aan dek om MAX binnenboord te houden want hij baalt dat Newey en Wheatly weg zijn en de kand bestaat dat MAX naar Aston Martin gaat , Newey en Honda achterna voor 2026
Praat mee!
anneke-louwman#24984
Red Bull zal alles op alles moeten zetten en heel hard aan de slag moeten om Max binnenboord te houden want als die dit jaar het kampioenschap verliest omdat de RB20 niet meer verder ontwikkeld kan worden omdat ze dit concept niet begrijpen dan zou ik terug grijpen naar de RB19 de voorvleugel van Mclaren na maken of van Mercedes en kijk naar hun update pakketten waarmee ze het seizoen eindigen en die na maken en gelijk verder ontwikkelen want de Basis heb je al de RB19 , andere voorneus en voorvleugel en verbeterde stuur inrichting zodat de RB19 beter gaat roteren en ik zou kiezen voor een korte wielbasis waardoor rotatie ook verbeterd en een andere achtervleugel ontwikkelen 1 voor low downforce, 1 voor medium downforce en een voor maximale downforce en kijken of je een keer de vloer van Mercedes of Mclaren kan zien want ook daar kan je naar handelen en dan heb je weer een Wereldtitel wagen in handen en ga niet met een revolutionaire ontwerp komen die je niet begrijpt, zo iets hadden ze moeten doen naast de Formule1 PAKKET en eerst dat model moeten leren begrijpen en dan als je alles begrijpt zou je z'n model door kunnen voeren, maar niet als je je ontwerp niet begrijpt en weet wat het doet en welke richting het op gaat want als Max geen kampioen wordt dan is het 2025 alle hens aan dek om MAX binnenboord te houden want hij baalt dat Newey en Wheatly weg zijn en de kand bestaat dat MAX naar Aston Martin gaat , Newey en Honda achterna voor 2026