Sluit je aan bij De grootste racefamilie van Nederland

Ontdek welk pakket bij jou past

  • Altijd meepraten over de Formule 1
  • Kans maken op toffe prijzen
  • Advertentievrije site * (Plus & Premium)
  • Toegang tot de exclusieve RN365 app (Plus & Premium)
  • En nog veel meer…
* m.u.v. content van derden
Ontdek de mogelijkheden

Alfa Romeo verrast met 'spuuglelijk' logo

Een nieuwe Formule 1-seizoen brengt bij het team van Alfa Romeo ook een nieuw logo met zich mee. Dit tot ongenoegen van veel fans.

De F1-renstal van Alfa Romeo kon de afgelopen seizoenen juist op veel complimenten rekenen van de fans voor de kleurstelling van hun bolide en het gebruik van het logo. Met de komst van titelsponsor PKN Orlen is daarin echter verandering gekomen. De Poolse olie- en brandstofketen neemt de nodige miljoenen mee en zal prominent aanwezig zijn op de nieuwe Alfa Romeo, de teamkleding en social kanalen van het team. Op social media verraste het team echter met een bijzonder logo, dat niet in goede aarde viel bij de fans. Het logo is een samenvoegsel van het Alfa Romeo logo en het logo van PKN Orlen. Over smaak valt niet te twisten, maar het resultaat van dit nieuwe logo kan op weinig positieve feedback rekenen.

Viaplay

Unibet
Coureur
Team
Odds
Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+. Unibet Unibet
x
Red Bull Jos Verstappen spreekt zich over vriendschap tussen Max en Norris