Sluit je aan bij De grootste racefamilie van Nederland

Ontdek welk pakket bij jou past

  • Altijd meepraten over de Formule 1
  • Kans maken op toffe prijzen
  • Advertentievrije site (Plus)
  • Toegang tot de exclusieve RN365 app (Premium)
  • En nog veel meer…
Ontdek de mogelijkheden
Alfa Romeo Racing

Alfa Romeo verrast met 'spuuglelijk' logo

Een nieuwe Formule 1-seizoen brengt bij het team van Alfa Romeo ook een nieuw logo met zich mee. Dit tot ongenoegen van veel fans.

Raikkonen Duitsland 2019
Artikel
Naar nieuwsoverzicht © Alfa Romeo

De F1-renstal van Alfa Romeo kon de afgelopen seizoenen juist op veel complimenten rekenen van de fans voor de kleurstelling van hun bolide en het gebruik van het logo. Met de komst van titelsponsor PKN Orlen is daarin echter verandering gekomen.

De Poolse olie- en brandstofketen neemt de nodige miljoenen mee en zal prominent aanwezig zijn op de nieuwe Alfa Romeo, de teamkleding en social kanalen van het team. Op social media verraste het team echter met een bijzonder logo, dat niet in goede aarde viel bij de fans.

Het logo is een samenvoegsel van het Alfa Romeo logo en het logo van PKN Orlen. Over smaak valt niet te twisten, maar het resultaat van dit nieuwe logo kan op weinig positieve feedback rekenen.

Hét abonnement voor de echte racefan. Sluit je ook aan bij de tofste F1-community!

Meld je direct aan

0 reacties

Viaplay
RN365 Special
RacingNews365 premium: Hét abonnement voor de echte racefan!

Beleef het F1-seizoen als nooit te voren met RN365 premium en profiteer onder meer van een exclusieve app en advertentievrije site.

Lees meer
x
RN365 F1-podcast Verstappen terecht kritisch op dominant Red Bull