Sluit je aan bij De grootste racefamilie van Nederland

Ontdek welk pakket bij jou past

  • Altijd meepraten over de Formule 1
  • Kans maken op toffe prijzen
  • Advertentievrije site * (Plus & Premium)
  • Toegang tot de exclusieve RN365 app (Plus & Premium)
  • En nog veel meer…
* m.u.v. content van derden
Ontdek de mogelijkheden
F1 nieuws

F1 bedient fans met iconische merkensamenwerking

De Formule 1 heeft een samenwerking aangekondigd met LEGO Group. Daardoor worden er F1 geïnspireerde LEGO-producten voor alle leeftijden gelanceerd.

McLaren LEGO
Artikel
Naar nieuwsoverzicht © McLaren

De wereld van de Formule 1 komt vanaf volgend jaar op een wel heel bijzondere manier tot leven, namelijk in de vorm van LEGO-stenen. Zo wordt er een nieuwe productlijn opgezet met de F1-teams, waarbij er ook boeiende content is voor fans en gezinnen op de digitale platformen van LEGO. Bovendien is LEGO aanwezig bij de F1-races met activiteiten in de Fan Zone. Alle details, waaronder de datum van de lancering van de producten, worden te zijner tijd bekendgemaakt.

Emily Prazer, de Chief Commercial Officer van de F1, reageert als volgt op het nieuws. "De LEGO-bouwsteen heeft bij miljoenen kinderen en volwassenen over de hele wereld een vonk van creativiteit en passie voor bouwen doen ontvlammen. Dankzij deze samenwerking kunnen fans de wereld van de Formule 1 steen voor steen nabouwen en zich opnieuw voorstellen."

"Bovendien kunnen ze zich spelenderwijs verdiepen in de fijne kneepjes van de mechanica en technologie achter de sport. We kijken ernaar uit om het drama en de spanning van de Formule 1 naar het gepassioneerde netwerk van LEGO-bouwers te brengen en onze fans een andere manier te geven om van de sport te genieten met hun vrienden en familie."

Daar voegt Julia Goldin, Chief Product & Marketing Officer van de LEGO Group, het volgende aan toe. "Bij de LEGO Group zijn we er trots op dat we in het verleden al vele F1-auto's hebben nagebouwd in de vorm van LEGO-stenen. We geloven dat deze nieuwe samenwerking, door middel van met LEGO te spelen en te bouwen, zal helpen om het spektakel van deze sport nog dichter bij alle fans te brengen." 

"Het zal hen in staat stellen om hun passie voor de sport te vieren in meer meeslepende en spannende manieren. De kracht van de creativiteit en de verbeelding van LEGO zal de sensatie van F1 verder vergroten. We kijken ernaar uit om alles te onthullen wat deze spannende samenwerking te bieden heeft aan zowel levenslange als nieuwe Formule 1- en LEGO-fans, zowel thuis als op het circuit."

Ook interessant:

Speel de RN365 F1 Bingo en win toffe prijzen

Maak de race in Singapore nu nog leuker met de RacingNews365 bingo en maak kans op toffe F1 prijzen zoals Verstappen schaalmodellen en caps. 

Wint Max Verstappen of een andere gekozen favoriet in Singapore? Dan betaalt Unibet maar liefst 50 keer jouw inzet uit!

Voorwaarden van toepassing, alleen geldig voor nieuwe spelers van 24 jaar en ouder. Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+.

Win 50 keer jouw inzet!

Praat mee!

Viaplay
x
McLaren FIA deelt statement over controversiële McLaren-achtervleugel