Dit jaar heeft de Formule 1 de opzet van de persconferenties op donderdag ietwat omgegooid. Daar waar er tot vorig jaar een aantal coureurs in een groep voor het journaille mochten verschijnen, zo veranderde dat vorig jaar naar alle coureurs, maar dan in tweetallen per team. Dit seizoen zijn die tweetallen in stand gebleven, maar worden de coureurs door elkaar gehusseld. Dat leidt er toe dat deze donderdag Max Verstappen en Lewis Hamilton zijn uitgekozen om samen voor de camera's plaats te nemen. Dat doen ze als derde duo, om 13:10. Andere noemenswaardige duo's zijn Kimi Raikkonen en Valtteri Bottas, die een Fins onderonsje af zullen werken. Sebastian Vettel en Sergio Perez mogen samen aantreden, net als Charles Leclerc en George Russell. Op vrijdag is het de beurt aan de teambazen en andere hoge piefen. Mario Isola moet namens Pirelli opdraven en zal ongetwijfeld het hemd van het lijf worden gevraagd na alle gebeurtenissen in Bakoe.
Meest gelezen
Nooit meer iets van de Formule 1 missen? Dat kan! Zet met een druk op de knop de Formule 1-kalender van 2026 in jouw agenda. Gebruik de button hieronder om hem in de agenda van je smartphone of pc te plaatsen en mis geen seconde van het nieuwe seizoen!
+ Toevoegen aan agenda + Toevoegen aan agenda
We hebben ook een versie met alleen de race en kwalificatie.
klik hier voor deze versie en meer uitleg.








