Het gebied tussen de voorwielen en de sidepods is een zeer luchtstroomgevoelig gebied van een moderne Formule 1-auto. Van daaruit wordt de luchtstroom zo optimaal mogelijk over- om- en onder de auto door geleid. Dat gebied is voortdurend aan ontwikkelingen onderhevig. Bij Ferrari valt voor de Grand Prix van Hongarije met name de 'boomerang' op, die sterk gelijkt op het element zoals Red Bull dat vorig jaar reeds introduceerde. Red Bull zelf zal net als vorige week ook op Hungaroring weer testen met een 'schoorsteen' in de engine cover. De opengewerkte variant moet ervoor zorgen dat de warmte van de motor effectiever kan worden afgevoerd.
1156941238635028482
Nuevos bargeboards para Ferrari en Hungría. Con boomerang New bargeboards for Ferrari in Hungary. With boomerang pic.twitter.com/jVZIUkS1oU — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 1, 2019
1156928083745787905
Red Bull vuelve a montar la tapa motor con chimenea. Ya lo probaron en Alemania. Red Bull will test again the engine cover with the small chimney. Was already tested in Germany. pic.twitter.com/BU9cRJI7QT — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) August 1, 2019
Meest gelezen