Liberty Media wil de sport informatiever en boeiender maken om te volgen voor de fans. De F1-bolides worden onder meer uitgerust met 360 graden camera's. Daarnaast zal de manier waarop er informatie wordt getoond tijdens de race veranderen. Brown vertelt aan Allen: " In 2018 staan er diverse nieuwe producten op de planning, waaronder een nieuwe app, een OTT-platform (Over the top/streaming) en met Damon Hill hebben ze een van de belangrijkste vernieuwers op het gebied van sport op TV binnengehaald."
" De uitzendingen zullen op de schop gaan er veranderen qua graphics en beleving. Fans worden tijdens een GP-weekend nauwer betrokken bij de sport." " We spelen in op de ontwikkelingen van de afgelopen jaren en lanceren manieren om de fans meer te verbinden met de Formule 1. De F1 wordt in 2018 op een manier uitgezonden zoals we dat nog nooit hebben meegemaakt. Dat moet resulteren in een jonger publiek en een grotere betrokkenheid." Wat deze veranderingen compleet in gaan houden zien we tijdens de Grand Prix van Australië eind maart. Voor die tijd zal Liberty de fans een voorproefje geven.
Meest gelezen