De Formule 1 kondigde op dinsdag een samenwerking aan met Allwyn, een wereldwijde exploitant van loterijen. De twee organisaties hebben een immens bereik met 1,7 miljard Formule 1-kijkers, terwijl Allwyn wereldwijd een markt bereikt van 130 miljoen volwassenen. De samenwerking biedt beide partijen de kans om elkaar te introduceren bij een breder publiek.
Centraal in de samenwerking tussen de F1 en Allwyn is de bedoeling van beide partijen om 'innovatie, techniek en positieve veranderingen in de gemeenschap hoogtij te laten vieren'.
Allwyn heeft een bewezen staat van dienst door zijn 300 initiatieven op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen en sponsoring, gericht op sport, kunst en cultuur, variërend van fitnessevenementen voor de gemeenschap tot filmfestivals.
De beroemde RN365 kalender download is er weer! Zet de F1-kalender voor 2025 met een druk op de knop in jouw agenda en mis geen seconde van het nieuwe F1-seizoen.
Download de F1-kalenderMeest gelezen
In dit artikel
Praat mee!