De Formule 1 kondigde op dinsdag een samenwerking aan met Allwyn, een wereldwijde exploitant van loterijen. De twee organisaties hebben een immens bereik met 1,7 miljard Formule 1-kijkers, terwijl Allwyn wereldwijd een markt bereikt van 130 miljoen volwassenen. De samenwerking biedt beide partijen de kans om elkaar te introduceren bij een breder publiek.
Centraal in de samenwerking tussen de F1 en Allwyn is de bedoeling van beide partijen om 'innovatie, techniek en positieve veranderingen in de gemeenschap hoogtij te laten vieren'.
Allwyn heeft een bewezen staat van dienst door zijn 300 initiatieven op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen en sponsoring, gericht op sport, kunst en cultuur, variërend van fitnessevenementen voor de gemeenschap tot filmfestivals.
Bij een doelpunt voor PSV of Feyenoord, pak je bij Unibet maar liefst 50x je inzet
Voorwaarden van toepassing, alleen geldig voor spelers van 24 jaar en ouder. Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+
Win 50x je inzet!Meest gelezen
In dit artikel
Praat mee!