Mercedes zette een speciale persbijeenkomst op om de nieuwe samenwerking met Adidas een vliegende start te geven. George Russell, Kimi Antonelli en Valtteri Bottas deden als coureurs allemaal hun zegje.
Lewis Hamilton had als sport- en mode-icoon ongetwijfeld de show gestolen als hij nog bij Mercedes was geweest, maar Toto Wolff heeft evengoed van Hamilton zelf vernomen hoe hij naar die samenwerking kijkt.
"Lewis zei me dat Adidas misschien wel het sportmerk is met de meeste culturele relevantie. Hij had een een huilende en lachende... (Wolff onderbreekt zijn zin, maar hij doelt waarschijnlijk op emoji's, red.), toen hij wist dat we ons tot Adidas wendden."
Bij een doelpunt voor PSV of Feyenoord, pak je bij Unibet maar liefst 50x je inzet
Voorwaarden van toepassing, alleen geldig voor spelers van 24 jaar en ouder. Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+
Win 50x je inzet!Meest gelezen
In dit artikel
Praat mee!