Jonathan Wheatley Het laatste nieuws over Jonathan Wheatley, de teambaas van Audi
Jonathan Wheatley vertrekt als sportief directeur bij Red Bull en was maar liefst achttien jaar onderdeel van het Oostenrijkse team. De Brit gaat uiterlijk in juli 2025 aan de slag als teambaas bij Audi.
De enorme uittocht bij Red Bull

Montoya oppert verrassende bestemming voor Horner

Brundle kijkt met plaatsvervangende schaamte naar F1-team: "Wat een horrorshow!"

Binotto reageert op plotseling Audi-vertrek Wheatley

Bortoleto reageert op plotseling vertrek Wheatley: "Kwam niet als een verrassing"

Montoya reageert op plotseling Audi-vertrek Wheatley: "Dat kan best een shock zijn"

Audi-droom Wheatley valt in duigen na weloverwogen Red Bull-vaarwel

Aston Martin deelt statement na geruchten over Newey en Wheatley

Breaking: Audi en teambaas per direct uit elkaar

Audi-teambaas als opvolger Newey bij Aston Martin?

Wheatley trekt vergelijking tussen Verstappen en Schumacher: "Dat is ongelooflijk"

Wheatley stelt vraag der vragen: "Heb je daar genoeg reserveonderdelen voor?"

Wheatley schetst rollercoaster Audi: "Soms denk je dat te overtreffen"

Audi vol in de aanval: "We willen records breken"

Foto's: De gloednieuwe Audi van Hülkenberg en Bortoleto

Dolgelukkig Audi deelt eerste reactie na 'historisch moment'

Hill en Herbert verwonderen zich over Red Bull en Verstappen: "Zijn niet geïmplodeerd"

Audi haalt Ferrari-droogte aan rondom torenhoge ambities

De ongekende exodus bij Red Bull Racing

Audi verklaart keuze voor Red Bull-succesmanager: "Weet hoe je de Champions League kan winnen"

-
Wolff prijst Russell na poleposition: "Wist precies hoeveel hij moest liften"
-
Leclerc compleet verrast na tweede startpositie: "Totaal niet verwacht"
-
Verstappen grapt over tegenslagen Red Bull: "Ik ga twee maanden naar Tibet!"
-
Russell wijst naar Verstappen: "Stond alleen daarom zo ver weg in de muur"
-
Verstappen staat versteld door gele vlag-situatie: "Dat is nogal gek"
-
Red Bull achterhaalt oorzaak voor crash Verstappen
-
Snelle Verstappen crasht op 'onverklaarbare' wijze in Oostenrijk
-
Russell ontleedt controversiële gele vlag: "Had vier tienden sneller gekund!"
-
Verstappen kroop al door oog van de naald: "Iets té veel risico"
-
Verstappen reageert verschrikt op flinke crash: "Dit heb ik hier nog nooit meegemaakt"