Het is een goed gebruik van Red Bull, het opnemen van promotiemateriaal voor het merk. Dat begint vaak op de woensdag voorafgaand aan een Grand Prix en gaat in de paddock in de daaropvolgende dagen vaak nog wel door. Max Verstappen heeft er een broertje dood aan en ook manager Raymond Vermeulen is er wel klaar mee. Volgens laatstgenoemde is het een viervoudig wereldkampioen-onwaardig.
"Grote merken als Heineken, Oracle en Tag Heuer investeren volop in grote campagnes rond Max. We zien hier in het centrum van Melbourne bussen rijden met zijn foto erop, dat is allemaal gelikt. Dan past het niet om hem vervolgens op Tiktok-filmpjes ballonnen lek te zien prikken. Dat soort filmpjes maak je niet met een viervoudig wereldkampioen", zo wordt hij geciteerd door Formule 1 Magazine.
Verstappen zelf ging op de donderdag in Melbourne tegenover onder andere RacingNews365 ook in op het thema, waarbij hij benadrukt dat hij in het verleden echt leuke dingen gedaan heeft, maar ook dat de social media-tijden zijn veranderd.
"Ik wil gewoon meer doen wat ik zelf fijn vind om te doen, meer serieuze, productieve dingen, niet allemaal van die onzindingetjes. Het klopt dat het bijvoorbeeld heel grappig is om zoals enkele jaren geleden een paar caravans af te schrijven op de Red Bull Ring, maar dat doe je één keer. Doe het het nóg een keer, dan is het niet meer uniek."
"Social media is veranderd en steeds minder dingen zijn nog echt uniek, dus dan moet je op een gegeven moment gaan kiezen wat nog wel leuk is om te doen."
Bij winst van Verstappen of een andere favoriet in Australië, pak je bij Unibet maar liefst 50x je inzet.
Voorwaarden van toepassing, alleen geldig voor nieuwe spelers van 24 jaar en ouder. Wat kost gokken jou? Stop op tijd. 18+
Win 50 keer jouw inzet!Meest gelezen
In dit artikel
Praat mee!