Het team van McLaren is er de laatst jaren in geslaagd om zich op te werken naar de absolute top in de Formule 1. Vorig jaar veroverde men het eerste constructeurskampioenschap in 26 jaar, waardoor het een aantrekkelijke partner is voor elk merk.
Daarom heeft McLaren deals verlengd met Stanley Black & Decker, Smartsheet, Salesforce, Medallia en Alteryx tot en met 2025 en daarna.
Stanley Black & Decker gaat door als partner voor tools en opslag; Smartsheet als technologiepartner; Salesforce als CRM (customer relationship management)-partner; Medallia als feedbackpartner, terwijl Alteryx het team zal blijven ondersteunen als data-analist.
Matt Dennington, co-chief commercial officer bij McLaren Racing, zei: "Het is fantastisch om zoveel van onze samenwerkingsverbanden uit te breiden terwijl we verder bouwen op het momentum en het succes van vorig jaar."
"Onze partnerships met deze toonaangevende merken in zowel de technologische als commerciële sector zijn van cruciaal belang om ervoor te zorgen dat we blijven innoveren en grenzen blijven verleggen op alle gebieden van ons bedrijf."
De beroemde RN365 kalender download is er weer! Zet de F1-kalender voor 2025 met een druk op de knop in jouw agenda en mis geen seconde van het nieuwe F1-seizoen.
Download de F1-kalenderMeest gelezen
Praat mee!