Mercedes is reeds aangekomen op de Duitse Hockenheimring en dus kan er voorzichtig een blik worden geworpen op zowel de aerodynamische upgrades als de aangekondigde eenmalige livery. Mercedes heeft de auto flink onder handen genomen, getuige onderstaande foto's. Met name het gebied vóór de sidepod, wat als zéér luchtstroomgevoelig wordt aangemerkt, is aanmerkelijk anders. In plaats van verticaal geschakelde vleugelelementen opteert Mercedes voor horizontaal geschakelde vleugelelementen, lijkend op waar Haas F1 al het hele seizoen mee rijdt. De nieuwe spiegels doen met hun zeer minimalistische ontwerp een beetje Red Bull-achtig aan. Het hele ontwerp lijkt uit niet meer te bestaan dan een plaatje voor de spiegel met een enkele aerodynamische overkapping. Verder naar achteren oogt de vloer van de W10 behoorlijk anders. De sleuven aan weerszijden van vloer zijn langer geworden.
1154033589962641409
Ahora sí, primera foto completa de la evo de Mercedes en los pontones. Yes. Finally full picture of Mercedes sidepods upgrades. pic.twitter.com/edWi4FP9ON — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 24 juli 2019
1154028513986564097
Las novedades de los direccionadores de flujo de pontón vienen también con nueva fijación en la parte superior en forma de cuerno. También soporte modificado en el espejo abierto estrenado en Barcelona. 📸 @tgruener pic.twitter.com/qepvmWZpRp — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 24 juli 2019
1154026218070716421
Mercedes estrena suelo modificado Han alargado los cortes del fondo plano. #germangp Mercedes has also upgraded floor. They've extended the side slots. pic.twitter.com/QTkBmsWAqE — Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 24 juli 2019
Meest gelezen