Formula Eindhoven, de organisatie achter de mogelijk eerste Formule E-race in Nederland, heeft het team dat een bid moet gaan indienen bij de Formule E, rond. Productiebedrijf Unlimited Productions, sportmarketingbureau Triple Double en contentmarketing bureau gr8 agency moeten die kar gaan trekken. Willem Loos, CEO bij evenementen productiebedrijf Unlimited Productions, heeft al heel wat indrukwekkende evenementen achter zijn naam staan. “Maar dit is wel een mooie krent uit de pap. Wat we in Eindhoven gaan wegzetten is uniek. Hiermee willen we geschiedenis schrijven: de eerste E-prix in Nederland. Fantastisch om daar deel vanuit te maken. Ons doel is er om er een innovatief en duurzaam evenement van maken, dat een blauwdruk moet worden voor toekomstige races.” Managing partner Michel van Grunsven van Triple Double vult aan: “Sport is een enorm krachtig platform. Zeker de Dutch E-prix, waarin zoveel werelden op een unieke en innovatieve manier samenkomen, biedt een prachtkans om de Brainport Eindhoven regio én Nederland internationaal als voorloper op vele gebieden op de kaart te zetten. Een kans die we vól gaan benutten, onder andere met een goed doordacht creatief bidconcept. Met slechts één doel voor ogen: make the Dutch E-Prix count.” Contentmarketing bureau gr8 agency maakt de drie-eenheid compleet. Content strateeg Eefje Tates: “Verhalen maken waarmee je de maximale aandacht krijgt, dát is waar wij goed in zijn bij gr8. En als er ergens verhalen te vinden zijn, is het wel in de sport. De Dutch E-prix is hierin uniek. Je hebt hier het sportieve element te pakken, maar óók de voor Eindhoven zo belangrijke thema’s als mobiliteit, smart city, duurzaamheid en innovatie. We helpen onze business partners bij het vertellen van de verhalen die hierachter schuilgaan. Daarbij kijken we óók vooruit: Formule-E is tenslotte de raceklasse van de nabije toekomst.”
Meest gelezen