Sluit je aan bij De grootste racefamilie van Nederland

Ontdek welk pakket bij jou past

  • Altijd meepraten over de Formule 1
  • Kans maken op toffe prijzen
  • Advertentievrije site * (Plus & Premium)
  • Toegang tot de exclusieve RN365 app (Plus & Premium)
  • En nog veel meer…
* m.u.v. content van derden
Ontdek de mogelijkheden

Red Bull betrekt fans op interessante manier bij de onthulling van de RB18

Red Bull probeert op een nieuwe, spectaculaire manier de fans meer te betrekken bij de car launch van de RB18, waarmee max Verstappen en Sergio Perez het seizoen van 2022 mee zullen verrijden.

Elk jaar probeert Red Bull alles uit de kast te halen als het gaat om media-activiteiten en promotiestunts. Ook dit jaar zal de Oostenrijkse renstal de fans trakteren op een speciale onthulling van hun F1-bolide. 5000 gelukkige fans kunnen 'het verhaal van 2022' aftrappen op hun eigen sociale mediakanalen. Op deze manier worden de fans betrokken bij de car launch, waarbij Christian Horner, Max Verstappen en Sergio Perez ook aanwezig zijn. Op woensdag 9 februari wordt de RB18 online onthuld.

'Een multi-channel eerste ervaring'

Red Bull geeft fans via een digitaal platform een 'multi-channel fan first experience'. Op een innovatieve wijze, waarvan de details nog even geheim worden gehouden, moet de onthulling een spectaculair evenement worden. De countdown naar de onthulling wordt samen met TAG Heuer, de horlogesponsor van Red Bull, gedaan.

Viaplay
x
Max Palmer: "Verstappen kon kampioenschap beslissen, maar zette zichzelf buitenspel"