Red Bull heeft donderdag bevestigd dat het een eenmalige samenwerking met McDonalds aangaat tijdens de Formule 1 Grand Prix van Brazilië. Het team uit Milton Keynes heeft zo een primeur in de Formule 1, aangezien McDonald's voor het eerst een sponsoring aangaat in de koningsklasse van de autosport.
Het logo van McDonald's zal op de halo van Max Verstappen en Yuki Tsunoda pronken. Bovendien wordt de drive-thru van een lokaal filiaal omgetoverd tot een Red Bull-pitstopomgeving.
Gabriel D'Angelo Braz, de marketingdirecteur van Red Bull in Brazilië, reageert verheugd op de samenwerking. "Deze samenwerking is enorm bijzonder voor ons. Het zijn twee merken waar iedereen van houdt die samenkomen om producten aan te bieden waar het publiek dol op is.
"Het is de perfecte combi voor iedereen die energie zoekt, of dat nu na de lunch is om weer in werkmodus te komen, of ’s avonds en in het weekend met vrienden op pad te gaan. We hebben het over unieke merken die onvergetelijke momenten willen creëren voor hun consumenten."
"De samenwerking met Oracle Red Bull Racing is daar het bewijs van. Onze missie is om mensen vleugels te geven, en de Grand Prix van São Paulo bewijst dat opnieuw. Het publiek zal het op een geheel nieuwe manier kunnen beleven, met exclusieve ervaringen in grote McDonald’s-restaurants."
Mis niets van het F1-seizoen 2026. Zet de F1-kalender met een klik in de agende van jouw telefoon of laptop!
Download kalenderMeest gelezen
In dit artikel











Praat mee!