Welkom bij RN365

Je bent ingelogd. Profiteer direct van alle voordelen van jouw account:

  • Praat mee over de Formule 1;
  • Maak kans op leuke prijzen;
  • Krijg toegang tot exclusieve content;
  • Profiteer van exclusieve voordelen.

Welkom bij RN365

Word onderdeel van de grootste racefamilie van Nederland. Maak nu jouw gratis account aan!

  • Praat mee over de Formule 1;
  • Maak kans op leuke prijzen;
  • Krijg toegang tot exclusieve content;
  • Profiteer van exclusieve voordelen.
vr 03 jul - zo 05 jul
Quali za 04 jul 15:00 16:00
Race zo 05 jul 15:10 17:10
aut
vr 10 jul - zo 12 jul
Quali za 11 jul 15:00 16:00
Race zo 12 jul 15:10 17:10
aut
hun
vr 17 jul - zo 19 jul
Quali za 18 jul 15:00 16:00
Race zo 19 jul 15:10 17:10
aut
gbr
vr 31 jul - zo 02 aug
Quali za 01 aug 16:00 17:00
Race zo 02 aug 16:10 18:10
hun
gbr
vr 07 aug - zo 09 aug
Quali za 08 aug 16:00 17:00
Race zo 09 aug 16:10 18:10
gbr
esp
vr 14 aug - zo 16 aug
Quali za 15 aug 15:00 16:00
Race zo 16 aug 15:10 17:10
gbr
bel
vr 28 aug - zo 30 aug
Quali za 29 aug 15:00 16:00
Race zo 30 aug 15:10 17:10
esp
ita
vr 04 sep - zo 06 sep
Quali za 05 sep 15:00 16:00
Race zo 06 sep 15:10 17:10
bel
Start GP Oostenrijk
Dagen
Uur
Min.
Sec.
Formule 1 Grand Prix Japan 2019

Red Bull toont Suzuka-updates in vol ornaat

In de jacht op nog meer overwinningen in 2019 blijft Red Bull de RB15 flink doorontwikkelen. Op Suzuka komt het onder andere met een vernieuwde S-duct.

Artikel
Naar nieuwsoverzicht © Getty Images/Red Bull Contentpool

Hoewel, vernieuwd... De S-duct zoals die al het hele seizoen op de auto zit, is met het oog op het circuit van Suzuka versmald. Het kan zijn dat hij enkel ter evaluatie tijdens de vrije trainingen gebruikt gaat worden, zeker aangezien hij op dit moment enkel nog op de auto van Max Verstappen zit.

De S-duct heeft als doel om de verstoorde lucht onder de neus van de auto via luchtkanalen naar de bovenkant van het chassis te begeleiden, daar waar die lucht veel minder kwaad kan.

Red Bull test op Suzuka echter niet alleen met twee verschillende S-ducts, Max Verstappen en Alexander Albon zullen ook met twee verschillende achtervleugels de baan op worden gestuurd. Verstappen rijdt met een vleugel met aanzienlijk minder downforce en daarom ook met een vleugel met een andere DRS-draagsteun.

Bekijk de nieuwe S-duct en de verschillende achtervleugels van Red Bull hieronder.

Voorspel en win

Powered by

Wie wint de Grand Prix van Japan 2019?

Speel mee en win een race-arrangement op Zandvoort t.w.v. € 325, aangeboden door viaBOVAG.nl

Speel mee

Luister hieronder naar de nieuwste F1-podcast van RacingNews365, waarin uitgebreid wordt stilgestaan bij de kansen van Max Verstappen in de Grand Prix van Japan.

RN365 Nieuwsdossier Formule 1 GP Japan 2019

Volg hier het laatste nieuws over de Formule 1 GP van Japan en alle verrichtingen van Max Verstappen.

4 reacties

    Marko "Verstappen de goedkoopste Red Bull-coureur ooit"