Max Verstappen en Red Bull kwamen er totaal niet aan te pas tijdens de Grand Prix van Bahrein. De 27-jarige Nederlander worstelde met zijn auto, verloor veel tijd met twee mislukte pitstops en eindigden uiteindelijk op de zesde plaats. Na afloop gingen dan ook alle alarmbellen af bij Red Bull, dat inziet dat het snel beter moet gaan. De gemoederen zouden echter al hoog zijn opgelopen in de garage. Verslaggever Ted Kravitz van Sky Sports meldde dat Raymond Vermeulen, de manager van Verstappen, een verhitte discussie gevoerd zou hebben met Helmut Marko. Vermeulen zou een hartig woordje hebben uitgesproken en daarna boos zijn weggelopen. Kravitz zei het volgende: "Aan het einde van de race wachtte ik op een paar teambazen. Vermeulen liep naar binnen in de Red Bull-garage en sprak een hartig woordje met Marko. Vervolgens draaide het uit op een discussie, iets wat Marko liet gebeuren. Hij stond er maar en onderging het. Daarna stormde Vermeulen de garage uit, terwijl hij zijn pasje afdeed. Ze zijn zeker niet blij..."
Meest gelezen
Nooit meer iets van de Formule 1 missen? Dat kan! Zet met een druk op de knop de Formule 1-kalender van 2026 in jouw agenda. Gebruik de button hieronder om hem in de agenda van je smartphone of pc te plaatsen en mis geen seconde van het nieuwe seizoen!
+ Toevoegen aan agenda + Toevoegen aan agenda
We hebben ook een versie met alleen de race en kwalificatie.
klik hier voor deze versie en meer uitleg.










