Stefano Domenicali
Stefano Domenicali is sinds 2021 de president van Formula One Management (FOM). De Italiaan, geboren in Imola, werkte in het verleden als teambaas bij Ferrari. Onder zijn leiding won Ferrari één constructeurstitel.
Breaking: F1 breekt contract GP Las Vegas rigoureus open

F1 bevestigt noodplan voor Grand Prix-kalender 2026

FIA-president vindt belangrijke steun bij F1-baas over gedroomde formule

F1-baas hint op grote wijzigingen aan motorreglement

Grote Chinese fabrikant bevestigt gesprekken met F1-baas

Domenicali verdedigt populariteit F1 met verwijzing naar Verstappen

F1-baas richt zich tot Nederlandse fan: "Zie daar geen enkele meerwaarde in"

Domenicali geeft toe: "F1-reglementen moeten verbeterd worden"

F1-baas bevestigt aanhoudende gesprekken met Verstappen: "Moeten naar hem luisteren"

F1-baas claimt gelijk over 't nieuwe racen: "Inhalen is inhalen!"

Verstappen geeft update over toekomst in F1

Snoer Verstappen niet de mond, maar had gewoon geluisterd

F1 neemt standpunt in over felle kritiek Verstappen

CEO F1 vreest niet voor pensioen Hamilton en Alonso: "Ik zie dat niet gebeuren"

F1 in gesprek met Verstappen na felle kritiek

F1-baas vestigt hoop op 'sterk' Ferrari: "Er is geen reden om te huilen"

Kampioen Norris krijgt bijzonder advies van F1-baas Domenicali

F1-baas heeft dringende boodschap voor Ferrari

F1-baas reageert op mogelijke terugkeer naar Duitsland

Brown grapt met F1-baas: "Kunnen wij die beker hebben?"

-
Wolff prijst Russell na poleposition: "Wist precies hoeveel hij moest liften"
-
Leclerc compleet verrast na tweede startpositie: "Totaal niet verwacht"
-
Verstappen grapt over tegenslagen Red Bull: "Ik ga twee maanden naar Tibet!"
-
Russell wijst naar Verstappen: "Stond alleen daarom zo ver weg in de muur"
-
Verstappen staat versteld door gele vlag-situatie: "Dat is nogal gek"
-
Red Bull achterhaalt oorzaak voor crash Verstappen
-
Snelle Verstappen crasht op 'onverklaarbare' wijze in Oostenrijk
-
Russell ontleedt controversiële gele vlag: "Had vier tienden sneller gekund!"
-
Verstappen kroop al door oog van de naald: "Iets té veel risico"
-
Verstappen reageert verschrikt op flinke crash: "Dit heb ik hier nog nooit meegemaakt"