Sluit je aan bij De grootste racefamilie van Nederland

Ontdek welk pakket bij jou past

  • Altijd meepraten over de Formule 1
  • Kans maken op toffe prijzen
  • Advertentievrije site * (Plus & Premium)
  • Toegang tot de exclusieve RN365 app (Plus & Premium)
  • En nog veel meer…
* m.u.v. content van derden
Ontdek de mogelijkheden

Verstappen gaat unieke nieuwe samenwerking aan

Max Verstappen slaat de handen ineen met game-ontwikkelaar EA SPORTS, dat met dochteronderneming Codemasters onder andere verantwoordelijk is voor de jaarlijkse officiële Formule 1-game.

Het logo van EA SPORTS prijkt groot op de nieuwe helm van Max Verstappen en dit alles vanwege een nieuw partnership tussen beide partijen. In het persbericht staat te lezen dat Verstappen met het merk zal samenwerken om 'content te creëren voor het hele EA SPORTS-portfolio'. Daarmee is het dus zeker niet gezegd dat de samenwerking zich enkel op de F1-game die EA jaarlijks uitbrengt zal richten. De samenwerking mag opmerkelijk genoemd worden, omdat Verstappen zich in de voorbije jaren niet altijd even enthousiast heeft uitgelaten over diezelfde F1-game, die in zijn ogen te arcade was om hem te bekoren. Echter, hij licht de samenwerking als volgt toe: "Of het nu gaat om het spelen van games met mijn vrienden of om competitief te blijven als ik niet op het circuit ben, EA SPORTS is altijd een groot onderdeel van mijn leven geweest. EA SPORTS is iconisch voor miljoenen fans en ik ben er trots op hen te vertegenwoordigen voor het seizoen 2023.” EA SPORTS is ondertussen dolenthousiast over het aantrekken van Verstappen: "Hij is een groot atleet met een diepgewortelde liefde voor games. Hij vestigt in rap tempo zijn naam in de F1-historie en we zijn verheugd om met hem samen te werken om meer fans samen te brengen via onze EA SPORTS-ervaringen, aldus Andrea Hopelain, Senior Vice President of Brand.

Viaplay
x
Kalender F1 slaat terug op kritiek Verstappen: "Het is niet verplicht"