Sinds de aankondiging van de terugkeer van de Grand Prix van Nederland had de organisatie als doel om van de Dutch GP een van de meest doordachte races van het jaar te maken qua organisatie. Het ticketproces, de informatiestromen en de manier waarop er op het circuit betaald kan worden, alles hypermodern en voorzien van de nieuwste technologieën. Tijdens de Dutch GP wordt de software van CM.com gebruikt. Van het kopen van tickets, de digitale voorpret tot en met het betalen van een biertje, alles verloopt digitaal en razendsnel. Het hele proces om tickets te bemachtigen gaat digitaal: van de aankoop tot en met het ontvangen van je ticket én de toegang tot het circuit. In het hele proces tussen het aankoopmoment van de tickets en het raceweekend worden de racefans al digitaal op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen en nuttige reistips: geen gestress, maar voorpret! Aangekomen in Zandvoort kom je middels een barcode snel en eenvoudig binnen tijdens het GP-weekend. Er zijn meer dan 150 scanners actief voor de 4 hoofdingangen, hospitalities en parkeerplaatsen. Bezoekers die voor of tijdens het event vragen hebben kunnen deze 24/7 stellen. Natuurlijk is er een overzicht van veelgestelde vragen, maar met een druk op de knop kan je gebruik maken van een chatbot. Deze Race Engineer beantwoordt probleemloos jouw vragen. Vanzelfsprekend is er ook een persoonlijk klantenserviceteam bereikbaar om je te helpen voor overige vragen. De software van CM.com zorgt ervoor dat jouw vragen bij de juiste mensen terecht komen, zodat deze ook snel en efficiënt beantwoordt worden. Rondom het circuit kan je niet alleen genieten van een heerlijke sfeer en razendsnelle auto's, maar ook aan de inwendige mens is gedacht. Een groot aanbod van drinken en eten is beschikbaar bij de verschillende pleinen en horecagelegenheden. De techniek van CM.com zorgt ervoor dat het bestellen en betalen snel en efficiënt verloopt, waardoor wachtrijen voorkomen worden. Zo kan jij snel genieten van een goudgele rakker, broodje hamburger of toch die oerhollandse zak patat. Mochten er tijdens het event belangrijke mededelingen zijn, dan ontvang je die ook op jouw mobiele telefoon. Zo wordt er ook gekeken naar crowdmanagement: als het op een plaats (te) druk is, krijgen bezoekers het advies om naar een ander horeca- of evenementenplein te gaan op het terrein. Eenmaal thuis aangekomen ontvang je digitaal nog de tofste informatie over de Grand Prix, zoals een aftermovie én natuurlijk alle info over de editie van vorig jaar. Want die wil je toch niet missen? CM.com en RacingNews365 wensen jullie allemaal een prachtig GP-weekend!
Meest gelezen