Formule 1 Grand Prix Brazilië 2018
Formule 1-fans kiezen beste race Max Verstappen in 2018
Max Verstappen: "Brazilië de verrassing van het jaar"
Waarom maakt Formule 1 gebruik van weegbrug tijdens sessies?
Waarom de straf van Verstappen volgens het F1-reglement terecht is
Formule 1 wil boek Verstappen-Ocon sluiten, Horner zwakt woorden af
Max Verstappen: "Met de Honda-motor zijn we competitiever"
Bandenkeuze GP Abu Dhabi: Verstappen doet met de meute mee
Haas reed rivaal Renault op een rondje in GP van Brazilië
Leclercs zevende plaats brengt Sauber aan staart van Force India
Waarom favoriet Vettel er totaal niet aan te pas kwam in Brazilië
Formule 1-baas: "Verstappen heeft zijn emoties niet onder controle"
Hamilton rekent in Brazilië af met eigen titelsyndroom
Jos Verstappen: "Begreep Max zijn reactie volledig"
Pérez doet na stunt Ocon aan schadebeperking voor Force India
Lammers over Verstappen en Ocon: "In mijn tijd hadden we erop geslagen"
Max Verstappen: "Ocon stond me gewoon uit te lachen"
Horner: "We voelen ons bestolen ondanks goed teamresultaat"
Coronel: "Verstappen hoeft echt geen twee dagen te schoffelen”
Gasly zorgde voor stress in Toro Rosso-garage tijdens GP Brazilië
Ricciardo geniet van race, baalt van resultaat
Hamilton giftig om omstreden besluit Amerikaanse Hooggerechtshof: "Walg hiervan"
"Als ik Ferrari was, zou ik nu informeren hoe veel Verstappen kost"
Red Bull verwacht zeer spoedig een comeback van Mercedes
Ferrari wil met deze nieuwe onderdelen Red Bull gaan verslaan
Video: Zo ziet het vernieuwde Circuit de Spa-Francorchamps eruit
Leclerc kiest kant van zwaar geïrriteerde Verstappen en gaat in tegen Sainz en Russell
Is Russell beter dan Hamilton? "Onmogelijk om ze met elkaar te vergelijken"
Verstappen: "Als je daar nu op terugkijkt, dan was het echt bizar"
Haas verrast door vele 'teleurstellende' problemen met Ferrari-materiaal
Wolff gooit de Mercedes-handdoek definitief in de ring

Waarom het stuiterende Mercedes eens heel goed in de Formule 1-spiegel moet kijken
Bij Mercedes zou men graag zien dat er iets wordt gedaan aan de stuiterproblemen in de Formule 1, maar zoals onze technisch F1-analist Paolo Filisetti redeneert en uitlegt, moet het team bij zichzelf ten rade gaan en er geen politiek spelletje van maken.
Pos. | Coureur | Punten |
---|---|---|
1 |
![]() |
175 |
2 |
![]() |
129 |
3 |
![]() |
126 |
4 |
![]() |
111 |
5 |
![]() |
102 |
6 |
![]() |
77 |
Pos. | Team | Punten |
---|---|---|
1 |
![]() |
304 |
2 |
![]() |
228 |
3 |
![]() |
188 |
4 |
![]() |
65 |
5 |
![]() |
57 |
6 |
![]() |
51 |
Race | Datum |
---|---|
![]() |
3 jul. |
![]() |
10 jul. |
![]() |
24 jul. |
![]() |
31 jul. |
![]() |
28 aug. |