Welkom bij RN365

Je bent ingelogd. Profiteer direct van alle voordelen van jouw account:

  • Praat mee over de Formule 1;
  • Maak kans op leuke prijzen;
  • Krijg toegang tot exclusieve content;
  • Profiteer van exclusieve voordelen.

Welkom bij RN365

Word onderdeel van de grootste racefamilie van Nederland. Maak nu jouw gratis account aan!

  • Praat mee over de Formule 1;
  • Maak kans op leuke prijzen;
  • Krijg toegang tot exclusieve content;
  • Profiteer van exclusieve voordelen.
vr 03 jul - zo 05 jul
  • 1 BOT LAP 71
  • 2 LEC + 2.700
  • 3 NOR + 5.491
aut
vr 10 jul - zo 12 jul

F1-stand

  • 1 BOT 25
  • 2 LEC 18
  • 3 NOR 16
VT1 vr 10 jul 11:00 12:30
VT2 vr 10 jul 15:00 16:30
VT3 za 11 jul 12:00 13:00
Quali za 11 jul 15:00 16:00
Race zo 12 jul 15:10 17:10
aut
hun
vr 17 jul - zo 19 jul
Quali za 18 jul 15:00 16:00
Race zo 19 jul 15:10 17:10
aut
gbr
vr 31 jul - zo 02 aug
Quali za 01 aug 16:00 17:00
Race zo 02 aug 16:10 18:10
hun
gbr
vr 07 aug - zo 09 aug
Quali za 08 aug 16:00 17:00
Race zo 09 aug 16:10 18:10
gbr
esp
vr 14 aug - zo 16 aug
Quali za 15 aug 15:00 16:00
Race zo 16 aug 15:10 17:10
gbr
bel
vr 28 aug - zo 30 aug
Quali za 29 aug 15:00 16:00
Race zo 30 aug 15:10 17:10
esp
ita
vr 04 sep - zo 06 sep
Quali za 05 sep 15:00 16:00
Race zo 06 sep 15:10 17:10
bel
Start GP Oostenrijk (2)
Dagen
Uur
Min.
Sec.
Haas F1 Team

Grosjean: "Gedoe met bandenmanagement f*cking annoying"

Haas F1 leek voorafgaand aan het Formule 1-seizoen de grote verrassing te kunnen worden, maar het team valt in werkelijkheid zeer tegen. De Amerikaanse formatie kampt met grote problemen op het vlak van bandenmanagement.

Artikel
Naar nieuwsoverzicht © Haas F1

Haas F1 wist enkel in de openingsronde in Australië punten te scoren, daarna wist Haas F1 met name in de races geen vuist meer te maken. In Azerbeidzjan kwam dat wederom niet echt als een verrassing voor oud Haas F1-gediende Romain Grosjean.

"Ergens zijn we helemaal niet verbaasd, maar het is wel fucking annoying (strontvervelend, red.)", aldus de Fransman over het probleem dat Haas de banden niet aan de praat krijgt, dan wel goed weet te houden.

"We moeten echt om de tafel zitten om na te gaan hoe we dit probleem op weten te lossen. Misschien dat het probleem minder groot is in Barcelona, omdat het daar warmer zal zijn, maar als we mee willen strijden om de vierde plaats in het kampioenschap mogen we daar niet van afhankelijk zijn."

Teambaas Guenther Steiner wordt er ondertussen ook doodmoe van dat de banden zo'n bepalende factor zijn in de Formule 1 anno 2019: "Ik wil duidelijk stellen dat ik niet Pirelli de schuld ervan geef, maar het moet na een race toch over de actie op de baan gaan, en niet over hoe goed men de banden heeft weten te managen?", aldus de Italiaan in gesprek met Racer.com.

Weerbericht Regen en onweer teisteren kwalificatie GP Oostenrijk