Welkom bij RacingNews365

Je bent ingelogd. Profiteer direct van alle voordelen van jouw account:

  • Praat mee over de Formule 1;
  • Maak kans op leuke prijzen;
  • Krijg toegang tot exclusieve content;
  • Profiteer van exclusieve voordelen.

Welkom bij RacingNews365

Word onderdeel van de grootste racefamilie van Nederland. Maak nu jouw gratis account aan!

  • Praat mee over de Formule 1;
  • Maak kans op leuke prijzen;
  • Krijg toegang tot exclusieve content;
  • Profiteer van exclusieve voordelen.
Meld je aan
Indycar

Live race Indy 500 2022

Volg live de Indy 500 met Rinus VeeKay op de eerste startrij. De Nederlander gaat altijd goed op 'The Brickyard', maar de ultieme prijs ontbreekt nog in zijn trofeeënkast. Wil hij daar vandaag aanspraak op maken, moet hij met heel wat grote namen afrekenen.

Veekay indy 500 2022
Artikel
Naar nieuwsoverzicht © Rinus VeeKay PR

Dit jaar staat voor de 106ste keer de Indy 500 op het programma, één van de meest prestigieuze autoraces ter wereld. Het IndyCar spektakel is het grootste eendaagse sportevenement ter wereld, maar in Nederland kijken we natuurlijk met extra aandacht naar de verrichtingen van Rinus VeeKay. Wederom start de Nederlander van Ed Carpenter Racing vanaf de eerste startrij.

Poleposition is er voor regerend IndyCar-legende Scott Dixon en regerend kampioen Alex Palou is de derde man op de eerste rij. Een illuster tweetal voor VeeKay om de eerste rij mee te delen dus. Hieronder houden we je van minuut tot minuut op de hoogte van alle gebeurtenissen tijdens die 200 beruchte ronden op de Indianapolis Motor Speedway.

IndyCar - Indy 500

Unibet

1 reactie

RN365 Special
Waarom het stuiterende Mercedes eens heel goed in de Formule 1-spiegel moet kijken

Bij Mercedes zou men graag zien dat er iets wordt gedaan aan de stuiterproblemen in de Formule 1, maar zoals onze technisch F1-analist Paolo Filisetti redeneert en uitlegt, moet het team bij zichzelf ten rade gaan en er geen politiek spelletje van maken.

Lees meer
Viaplay
x
Breaking Goed nieuws voor Ferrari: FIA versoepelt F1-motorregels