Welkom bij RN365

Je bent ingelogd. Profiteer direct van alle voordelen van jouw account:

  • Praat mee over de Formule 1;
  • Maak kans op leuke prijzen;
  • Krijg toegang tot exclusieve content;
  • Profiteer van exclusieve voordelen.

Welkom bij RN365

Word onderdeel van de grootste racefamilie van Nederland. Maak nu jouw gratis account aan!

  • Praat mee over de Formule 1;
  • Maak kans op leuke prijzen;
  • Krijg toegang tot exclusieve content;
  • Profiteer van exclusieve voordelen.
vr 03 jul - zo 05 jul
Quali za 04 jul 15:00 16:00
Race zo 05 jul 15:10 17:10
aut
vr 10 jul - zo 12 jul
Quali za 11 jul 15:00 16:00
Race zo 12 jul 15:10 17:10
aut
hun
vr 17 jul - zo 19 jul
Quali za 18 jul 15:00 16:00
Race zo 19 jul 15:10 17:10
aut
gbr
vr 31 jul - zo 02 aug
Quali za 01 aug 16:00 17:00
Race zo 02 aug 16:10 18:10
hun
gbr
vr 07 aug - zo 09 aug
Quali za 08 aug 16:00 17:00
Race zo 09 aug 16:10 18:10
gbr
esp
vr 14 aug - zo 16 aug
Quali za 15 aug 15:00 16:00
Race zo 16 aug 15:10 17:10
gbr
bel
vr 28 aug - zo 30 aug
Quali za 29 aug 15:00 16:00
Race zo 30 aug 15:10 17:10
esp
ita
vr 04 sep - zo 06 sep
Quali za 05 sep 15:00 16:00
Race zo 06 sep 15:10 17:10
bel
Start GP Oostenrijk
Dagen
Uur
Min.
Sec.
Ferrari

Ferrari pakt uit met groot updatepakket GP Azerbeidzjan

Ferrari heeft in de weken voorafgaand aan de Grand Prix van Azerbeidzjan bepaald niet stilgezeten. De Italiaanse formatie neemt flink wat updates mee naar het Baku City Circuit.

Artikel
Naar nieuwsoverzicht © Ferrari

Over de hele lengte van de auto heeft Ferrari wijzigingen doorgevoerd. Meest in het oog springend is de low-downforce configuratie van de achtervleugel, passend bij de lange rechte stukken van het stratencircuit in de Azerbeidzjaanse hoofdstad Bakoe.

De onderste horizontale ligger wordt gekenmerkt door een welving naar beneden toe, in tegenstelling tot het kaarsrechte concept waar men in China nog meer reed.

Verder naar voren vallen de bodemplaat en de bargeboards van de SF90 op. Extra vinnetjes, opgebouwd uit meerdere opstaande elementen, en deflectoren voor de achterwielen moeten de luchtstroom zo optimaal om de luchtgevoelige delen aan de achterkant van de auto geleiden.

Ook de diffuser is door Ferrari onder handen genomen. The devil is in the details, maar die details kunnen wel degelijk het verschil maken.

Marko "Verstappen de goedkoopste Red Bull-coureur ooit"