-
Analytische Verstappen kalm via boordradio na crash: "Knieën gestoten, komt wel goed"
-
Hoe laat begint de F1 GP Oostenrijk 2026 vandaag?
-
Norris haalt uit naar F1-concurrentie: "Ze weten niet hoe het werkt!"
-
Verstappen reageert op geruchten over F1-toekomst
-
Norris pijnlijk realistisch na teleurstellende resultaat in kwalificatie
-
Wolff prijst Russell na poleposition: "Wist precies hoeveel hij moest liften"
-
Leclerc compleet verrast na tweede startpositie: "Totaal niet verwacht"
-
Verstappen grapt over tegenslagen Red Bull: "Ik ga twee maanden naar Tibet!"
-
Russell wijst naar Verstappen: "Stond alleen daarom zo ver weg in de muur"
-
Verstappen staat versteld door gele vlag-situatie: "Dat is nogal gek"














Praat mee!