Lewis Hamilton en Angela Cullen leken zeven jaar lang onafscheidelijk te zijn van elkaar, maar begin 2023 gingen de twee vrij plotseling uit elkaar. Daar waar Hamilton actief bleef bij Mercedes, zocht Cullen haar heil in de IndyCar als performance manager van de Nieuw-Zeelander Marcus Armstrong. Maar nu keert Cullen weer terug naar de koningsklasse van de autosport. Na geruchten over een verblijf van Cullen in Fiorano, terwijl Hamilton zijn eerste dagen bij zijn nieuwe werkgever beleeft, is daar nu ook de bevestiging vanuit Ferrari. De Scuderia laat namelijk aan RacingNews365 weten dat Cullen is aangenomen bij het managementbedrijf van Hamilton, genaamd 'Project 44'. Ze zal daarbij de rol van teamfysio vervullen. De samenwerking tussen Hamilton en Cullen gaat dus al een tijdje terug. Ze was in de zeven jaar bij Mercedes de fysio, vertrouwenspersoon en persoonlijk assistent van Hamilton. Cullen maakte vier van de wereldtitels die Hamilton bij de Zilverpijlen veroverde, mee.
Meest gelezen
Nooit meer iets van de Formule 1 missen? Dat kan! Zet met een druk op de knop de Formule 1-kalender van 2026 in jouw agenda. Gebruik de button hieronder om hem in de agenda van je smartphone of pc te plaatsen en mis geen seconde van het nieuwe seizoen!
+ Toevoegen aan agenda + Toevoegen aan agenda
We hebben ook een versie met alleen de race en kwalificatie.
klik hier voor deze versie en meer uitleg.









