Pierre Waché Het laatste nieuws over Pierre Waché, de technisch directeur binnen Red Bull Racing
Pierre Waché is al sinds 2001 betrokken bij de Formule 1. Zo werkte hij voor Michelin en BMW Sauber, waarna hij in 2013 de overstap maakte naar Red Bull Racing. Hier begon de Fransman als Chief Engineer en werd hij in 2018 benoemd tot technisch directeur. Met het vertrek van Adrian Newey heeft Waché nog meer invloed op het technisch vlak van de Oostenrijkse renstal.
Waché voorzichtiger dan engineer Verstappen: "Dat is moeilijk te zeggen"

Schumacher voorspelt Red Bull-ultimatum voor kopstuk: "Als deze update flopt..."

Red Bull bevestigt 'probleem' met auto Verstappen

Red Bull geeft veelbelovende update over gloednieuwe windtunnel

Verstappen verrast Red Bull met extraatje: "Dat zagen we niet aankomen"

Red Bull eist aandacht op met bijzondere update

Red Bull onthult verdere updates na grote stap voorwaarts

Mekies openbaart enorme achterstand Red Bull

Red Bull zet positieve stappen met auto Verstappen

Ex-Red Bull-monteur vol goede moed na specifieke opmerking Waché: "Kans om te winnen"

'Einde nadert' voor hoofdpijndossier Red Bull in F1

Red Bull bevestigt tekortkoming aan auto Verstappen

Red Bull ontkent plotselinge ommezwaai in controverse rond Mercedes

Red Bull wil niets weten van claim Mercedes: "Misschien spelen onze concurrenten spelletjes"

Wache: "Niet mijn taak om Verstappen blij te maken"

Red Bull claimt duidelijke achterstand met auto Verstappen

Schumacher legt dit Red Bull-hoofd op het hakblok: "Krijg ik weer mot mee"

Red Bull geeft veelbelovende update over nieuwe auto Verstappen

Red Bull: "Misschien geven we begin '26 een beetje op"

Red Bull-kopstuk trekt 'enorm positieve' conclusie na GP Singapore

-
Wolff prijst Russell na poleposition: "Wist precies hoeveel hij moest liften"
-
Leclerc compleet verrast na tweede startpositie: "Totaal niet verwacht"
-
Verstappen grapt over tegenslagen Red Bull: "Ik ga twee maanden naar Tibet!"
-
Russell wijst naar Verstappen: "Stond alleen daarom zo ver weg in de muur"
-
Verstappen staat versteld door gele vlag-situatie: "Dat is nogal gek"
-
Red Bull achterhaalt oorzaak voor crash Verstappen
-
Snelle Verstappen crasht op 'onverklaarbare' wijze in Oostenrijk
-
Russell ontleedt controversiële gele vlag: "Had vier tienden sneller gekund!"
-
Verstappen kroop al door oog van de naald: "Iets té veel risico"
-
Verstappen reageert verschrikt op flinke crash: "Dit heb ik hier nog nooit meegemaakt"