Sluit je aan bij De grootste racefamilie van Nederland

Ontdek welk pakket bij jou past

  • Altijd meepraten over de Formule 1
  • Kans maken op toffe prijzen
  • Advertentievrije site * (Plus & Premium)
  • Toegang tot de exclusieve RN365 app (Plus & Premium)
  • En nog veel meer…
* m.u.v. content van derden
Ontdek de mogelijkheden

CM.com levert ook komende jaren optimale fanexperience voor GP Nederland

CM.com heeft als Event Supplier zijn verbintenis met de Formula 1 Heineken Dutch Grand Prix met twee jaar verlengd

CM.com is al vanaf de terugkeer van de Dutch Grand Prix in Zandvoort verantwoordelijk voor het digitale platform dat bijdraagt aan een optimale digitale klantbeleving van de honderdduizenden Formule 1-fans die de site bezoeken. Van het ticketingproces tot een uitgebreide, gepersonaliseerde digitale communicatie met de bezoekers in aanloop naar en tijdens de raceweek, een cashless event op Zandvoort en de Dutch GP app: CM.com zorgt voor een vlekkeloze customer journey. Ook in 2024 en 2025 dus. Na de Dutch Grand Prix van 2023 stopt CM.com per 1 september 2023 wel als naamgevend sponsor van CM.com Circuit Zandvoort. Mede dankzij de Dutch Grand Prix en het verbinden van de bedrijfsnaam aan het circuit is de doelstelling om de naamsbekendheid nationaal en internationaal te vergroten na drie jaar ruimschoots behaald. CEO Jeroen van Glabbeek is blij met de ontwikkeling. "Voor ons is dit één van de grootste sportevenementen waar onze expertise wordt benut. Het is uniek dat we samen met de Dutch Grand Prix dit vanaf het begin helemaal vanuit niets hebben kunnen opbouwen en praktisch al onze diensten kunnen inzetten voor een optimale fanexperience. De Grand Prix is een globaal visitekaartje waar ambitie en vertrouwen in onze diensten vanaf straalt. Dat is een belangrijke reden waarom we graag onze betrokkenheid als leverancier en sponsor continueren." Sportief Directeur van de Dutch GP, Jan Lammers, kan zich daar helemaal in vinden. "Het succes van de Dutch Grand Prix wordt in grote mate bepaald door tevreden bezoekers en fans. Met alle uitdagingen op onze weg is CM.com meer dan in staat gebleken om het voor de bezoekers zo plezierig mogelijk te maken. Vanaf het moment dat ze een kaartje hebben gekocht tot aan de uitgang. Met CM.com zijn we ook de komende jaren verzekerd van een optimale fanbeleving voor de honderdduizenden bezoekers en ook de fans die dit spektakel op afstand volgen."

Viaplay
x
Max Marko bevestigt gridstraf Verstappen in Brazilië