Sluit je aan bij De grootste racefamilie van Nederland

Ontdek welk pakket bij jou past

  • Altijd meepraten over de Formule 1
  • Kans maken op toffe prijzen
  • Advertentievrije site * (Plus & Premium)
  • Toegang tot de exclusieve RN365 app (Plus & Premium)
  • En nog veel meer…
* m.u.v. content van derden
Ontdek de mogelijkheden

Formule 1 hoopvol dat Ferrari en Mercedes meewerken aan tweede seizoen Netflix-serie

Netflix werkt hard aan een tweede seizoen van de goed ontvangen Netflix-docu Drive to Survive. De Formule 1, die de serie als een prachtige marketing-tool ziet, hoopt dit keer ook Mercedes en Ferrari aan boord te krijgen.

Vorig jaar werden acht van de tien Formule 1-teams op enig moment geschaduwd door de camera's van Netflix. Ferrari en Mercedes lieten het afweten, naar verluidt omdat zij enkel onder andere voorwaarden dan de overige teams mee wilden werken. De commercieel directeur van de Formule 1, Sean Bratches, hoopt dat het dit seizoen anders zal zijn. Tijdens een bijeenkomst van leidinggevende figuren in de sportwereld geeft Bratches aan positief te zijn over een mogelijke deelname van Ferrari en Mercedes: "Het ziet er naar uit dat het eerste seizoen een vervolg krijgt en ik geloof dat we dit keer iedereen aan boord kunnen krijgen. Daarvoor willen wij te allen tijde transparant blijven over wat we doen." In het nieuwe seizoen van de serie 'Drive to Survive' zou onder andere de opmerkelijke comeback van Robert Kubica uitgebreid aan bod komen.

Viaplay
x
Breaking Hulkenberg eerste aanwinst voor F1-project Audi