Welkom bij RacingNews365

Je bent ingelogd. Profiteer direct van alle voordelen van jouw account:

  • Praat mee over de Formule 1;
  • Maak kans op leuke prijzen;
  • Krijg toegang tot exclusieve content;
  • Profiteer van exclusieve voordelen.

Welkom bij RacingNews365

Word onderdeel van de grootste racefamilie van Nederland. Maak nu jouw gratis account aan!

  • Praat mee over de Formule 1;
  • Maak kans op leuke prijzen;
  • Krijg toegang tot exclusieve content;
  • Profiteer van exclusieve voordelen.
Meld je aan
F1-nieuws

Nieuwe kleurstelling Ferrari vanaf GP Japan

Ferrari zal op Suzuka ten tonele verschijnen met een aangepaste livery van de SF71-H. De wijzigingen zijn ingegeven door trouwe sponsor Philip Morris.

Tabaksgigant Philip Morris is al decennialang een trouwe sponsor van Ferrari, ook al zijn de merknamen vallend onder het concern al zeker tien jaar lang niet meer zichtbaar op de auto. Door het gebruik van slimme teamlogo's was de link met Marlboro in het verleden echter wel zichtbaar en ook nu lijkt de overwegend rode bolide wat extra wit-tinten te krijgen.

De engine-cover, achtervleugel en bargeboards vormen naar verluidt de meest prominente plaatsen voor de gewijzigde livery, zo meldt Motorsport.com. De livery zou tot het eind van het seizoen aangehouden worden door Ferrari.

Philip Morris heeft een sponsorcontract met Ferrari tot en met 2021. Momenteel is het bedrijf aan een transformatie onderhevig en de toegevoegde logo's, dan wel teksten op de SF71-H zouden daar naar verwijzen.

Update: Op de Ferrari's zullen de logo's van de recent door Philips Morris vastgelegde merknaam 'Mission Winnow' te zien zijn.

RN365 Special
Is deze wiskundige formule het geheim van Red Bull-topontwerper Adrian Newey?

Het is één van de meest besproken topics in de Formule 1 van dit seizoen: porpoising. Heeft Red Bull-topontwerper Adrian Newey de juiste formule gevonden om het probleem in kaart te brengen en daarnaar te handelen?

Lees meer
Viaplay
x
Honda F1 Naam Honda keert eenmalig terug in de Formule 1