-
Russell kampte met oncomfortabel defect: "Nog nooit gehad!"
-
Hamilton reageert op roep om penalty van Verstappen
-
Kostte deze beslissing Verstappen de zege in Oostenrijk?
-
Antonelli steekt hand in eigen boezem na nipt verlies tegen Verstappen en Russell
-
Verstappen en Red Bull verbazen zichzelf in Oostenrijk
-
Sensationele Verstappen steelt de show met wederopstanding
-
Red Bull geeft signaal af na podium Verstappen: "Het gevecht eindigt niet!"
-
Verstappen analyseert cruciale Red Bull-call: "Verloor waarschijnlijk iets te veel tijd"
-
Verstappen en Hamilton oogsten lof na 'fantastisch' titanenduel
-
Mercedes dacht niet teveel aan Verstappen: "Haal het maximale uit de auto"













Praat mee!