Formule 1 Grand Prix Rusland 2018

Bottas overwoog te stoppen nadat hij Hamilton moest laten winnen
Nieuwe kleurstelling Ferrari vanaf GP Japan
Formule 1-baas: "Verstappen is één van de beste inhalers"
Brawn: "Niet rijden tijdens kwalificatie moet geen optie kunnen zijn"
Formule 1-baas Brawn verdedigt teamorders: "Horen er nu eenmaal bij"
Racingnews365-lezers spreken: teamorders Mercedes een schande
'Mercedes won op het Sochi Autodrom dankzij slim remontwerp'
Vijf zaken die ons opvielen tijdens de Grand Prix van Rusland
Column: Een teamorder kent alleen verliezers
Alonso haalt uit: "Het ontbreekt McLaren aan ambitie"
Bottas ontvangt DHL award voor snelste raceronde in GP Rusland
Wolff: "Ik ben liever de slechterik, dan een domme sukkel"
Williams ontvangt DHL award voor snelste pitstop in GP Rusland
Lyrische Marko: "Max Verstappen vloog iedereen voorbij"
Vettel: "De titelstrijd is nog niet beslist"
Ferrari wil ondanks nieuwe dreun niet van opgeven weten
Video: Hülkenberg verbaast over positie Verstappen
Hülkenberg realistisch: "Worden nog vijf moeilijk Grands Prix voor Renault"
Toro Rosso's vliegen onbestuurbaar van de baan: "Rem viel compleet weg"
Gasly komt met de schrik vrij: "Onderdeel kwam recht op mij af"
Hamilton giftig om omstreden besluit Amerikaanse Hooggerechtshof: "Walg hiervan"
"Als ik Ferrari was, zou ik nu informeren hoe veel Verstappen kost"
Red Bull verwacht zeer spoedig een comeback van Mercedes
Ferrari wil met deze nieuwe onderdelen Red Bull gaan verslaan
Video: Zo ziet het vernieuwde Circuit de Spa-Francorchamps eruit
Leclerc kiest kant van zwaar geïrriteerde Verstappen en gaat in tegen Sainz en Russell
Is Russell beter dan Hamilton? "Onmogelijk om ze met elkaar te vergelijken"
Verstappen: "Als je daar nu op terugkijkt, dan was het echt bizar"
Haas verrast door vele 'teleurstellende' problemen met Ferrari-materiaal
Wolff gooit de Mercedes-handdoek definitief in de ring

Waarom het stuiterende Mercedes eens heel goed in de Formule 1-spiegel moet kijken
Bij Mercedes zou men graag zien dat er iets wordt gedaan aan de stuiterproblemen in de Formule 1, maar zoals onze technisch F1-analist Paolo Filisetti redeneert en uitlegt, moet het team bij zichzelf ten rade gaan en er geen politiek spelletje van maken.
Pos. | Coureur | Punten |
---|---|---|
1 |
![]() |
175 |
2 |
![]() |
129 |
3 |
![]() |
126 |
4 |
![]() |
111 |
5 |
![]() |
102 |
6 |
![]() |
77 |
Pos. | Team | Punten |
---|---|---|
1 |
![]() |
304 |
2 |
![]() |
228 |
3 |
![]() |
188 |
4 |
![]() |
65 |
5 |
![]() |
57 |
6 |
![]() |
51 |
Race | Datum |
---|---|
![]() |
3 jul. |
![]() |
10 jul. |
![]() |
24 jul. |
![]() |
31 jul. |
![]() |
28 aug. |