Honda dolt Ferrari vanwege nieuwe kleurstelling

04 okt. 09:10 Ruud Dimmers 2 reacties
De nieuwe livery van Ferrari zorgde bij Honda voor een grote glimlach. De Japanse motorleverancier van Toro Rosso bedankte de Italianen voor de 'gratis reclame'

Ferrari presenteerde vanochtend een nieuwe kleurstelling met daarop prominent het logo van Mission Winnow van tabaksproducent Philip Morris International. Op de motorkap staat het logo groot afgebeeld, maar zonder al teveel verbeelding kan je daarin ook de letter H zien.

Juist, de H uit het logo van Honda. De Japanners maakten dan ook dankbaar gebruik om Ferrari te 'bedanken' voor de gratis promo. Wat vind jij? Hieronder de foto van Ferrari en daaronder de 'H' van Honda.

© Getty Images/ Red Bull Contentpool

Reacties

Er ging iets mis bij het ophalen van de reacties... Kom op een later moment terug om de reacties te lezen.

Je bericht kon niet worden geplaatst. Probeer het nogmaals of log opnieuw in

De voordelen van een account:

  • Reageren op artikelen

  • Toegang tot exclusieve content

  • Win mooie prijzen met quizen en spellen

  • Profiteer van exclusieve voordelen