Na launches van Red Bull, Racing Bulls, Haas en Audi, was het donderdag de beurt aan Mercedes om de gloednieuwe livery voor 2026 te presenteren. Het team eindigde in 2025 als tweede in het constructeurskampioenschap, maar wordt nu alvast door menigeen tot grote favoriet gebombardeerd. Vrijwel de gehele F1 verwacht namelijk dat Mercedes de sterkste nieuwe motor heeft gebouwd binnen de reglementswijzigingen van 2026.
George Russell en Kimi Antonelli zijn de mannen die voor het succes moeten zorgen met een overwegend zilveren livery. Het is een bekende kleurstelling van Mercedes, al stapten zij de afgelopen jaren ook weleens over naar een volledig zwarte livery. Nu komt de term 'Zilverpijlen' dus volledig tot zijn recht! Wat vind jij van de livery? Laat het weten in de poll.
Nederland hoopt zich te kwalificeren voor de volgende ronde van het WK Voetbal. Scoort Nederland tegen Tunesië dan ontvang je bij Unibet liefst 50 x jouw inzet!
Voorwaarden van toepassing, alleen geldig voor nieuwe spelers van 24 jaar en ouder. Wat kost gokken jou? Stop op tijd 18+.
Win 50 keer je inzet!Meest gelezen
In dit artikel
Nooit meer iets van de Formule 1 missen? Dat kan! Zet met een druk op de knop de Formule 1-kalender van 2026 in jouw agenda. Gebruik de button hieronder om hem in de agenda van je smartphone of pc te plaatsen en mis geen seconde van het nieuwe seizoen!
+ Toevoegen aan agenda + Toevoegen aan agenda
We hebben ook een versie met alleen de race en kwalificatie.
klik hier voor deze versie en meer uitleg.















Praat mee!