Als Max Verstappen op de donderdag in Singapore ten overstaan van RacingNews365 gevraagd wordt of hij blij is met de progressie van de Spec 4-motor, antwoordt hij op typische Verstappen-wijze: "Het is zeker een goede stap voorwaarts, maar natuurlijk wil ik altijd meer." "Ik wil altijd meer, maar het is niet zo dat ik daar bij Honda actief om hoef te vragen. Ze werken namelijk al het klokje rond om die verbeteringen zo snel mogelijk door te voeren", vervolgt de Nederlander, die het desgevraagd lastig vindt om aan te geven hoe de Honda-motor zich verhoudt tot bijvoorbeeld de Mercedes-krachtbron. "Een team als Mercedes rijdt doorgaans met meer downforce dan wij, dus het is lastig om dat eerlijk met elkaar te vergelijken. Ik denk echter dat Mercedes nog op ons voor loopt. En wat Ferrari betreft heb geen idee wat ze daar aan het doen zijn, maar ze lijken momenteel mijlenver op ons voor te lopen. Ik heb geen echter geen idee of dat enkel op het gebied van vermogen is."
Meest gelezen
Nooit meer iets van de Formule 1 missen? Dat kan! Zet met een druk op de knop de Formule 1-kalender van 2026 in jouw agenda. Gebruik de button hieronder om hem in de agenda van je smartphone of pc te plaatsen en mis geen seconde van het nieuwe seizoen!
+ Toevoegen aan agenda + Toevoegen aan agenda
We hebben ook een versie met alleen de race en kwalificatie.
klik hier voor deze versie en meer uitleg.








