Om deze content te zien moet je cookies accepteren
Je kunt je cookievoorkeuren hier wijzigen. Accepteer hierbij onder het knopje "Opties beheren" minimaal: "Informatie op een apparaat opslaan en/of openen".
Blijf je deze melding zien? Schakel dan eventueel geinstalleerde browserextensies uit of probeer een andere web browser. Of klik hier om de embed alsnog in te laden. Besef hierbij wel dat er mogelijk externe cookies geplaatst worden.
Verstappen verklaart technische oorzaak van spin in GP Hongarije
Max Verstappen won de Grand Prix van Hongarije, maar spinde wel tijdens de race. Een probleem met de versnellingen van zijn Red Bull-bolide was hiervan de oorzaak, zo legt hij na de race uit.
Praat mee!
diablophotos
Dat was dan niet de schuld van de nieuwe modus waarin hij moest rijden, maar de manier waarop hij ermee om ging lijkt mij. Aangezien het al vanaf ronde 5 aan de hand was…
af-fr#93650
nee,want het probleem was niet constant aanwezig,maar het deed zich juist opnieuw voor toen hij in die bocht zat,en met zoveel vermogen ineens op achterwielen ging dat beetje fout,want Max gf al aan dat hij in die bocht voorzichtig gas gaf.
diablophotos
Volgens mij zit je teveel in je fanboy modus. Volgens de boardradio op f1tv riep hij het als eerste in ronde 5, waarna FAIL20 in werking werd gezet. Dat is dus niet iets wat aan en uit gaat. Ander probleem, zou kunnen. Maar deze setting zat er al geruime tijd op. Wellicht inschattingsfout met windstoot. Of gewoon een concentratieprobleem.
CdV33
Kijk dat is nou het verschil tussen Max en Charles Een eigen fout weet hij zo uit te leggen dat iedereen gelooft dat het een technisch probleem is. Hmm ik betwijfel het maar goed ik zit niet in de auto en heb totaal geen verstand van autotechniek. De crash van Charles leek meer op een technische euvel dan een fout, en wat zegt Charles “it was my mistake”.
Hamil Ton
Je reactie is volslagen onzin, als het Max zijn fout was geweest had hij dat ook eerlijk toegegeven.
Cmonc
Alleen zegt hij dat nergens in het interview, dat is volgens mij een (verkeerde?) interpretatie van de schrijver van dit artikel. Misschien heeft hij ergens anders iets in die richting gezegd.
Dit bericht is aangepast op:
Factchecker
CdV33 misschien eens andere berichten op deze site lezen. Een paar dagen geleden werd er nog uitgelegd dat Leclerc zelf een fout maakt. Met zelfs een toelichting van een kenner, een oud engineer meen ik, op dit forum die de fout van Leclerc heel duidelijk uitlegde.
af-fr#93650
precies jij zit niet in die auto,maar je denkt wel dat je erover mee kan praten, terwijlk je nooit in een F1 wagen of racewagen hebt gezeten,en niet eens weet wat die sport inhoud,maar wel even willen zeggen hoe het staat, dat is wat we noemen,DE BESTE STUURLUI STAAN AAN WAL.
Thatsme
Was wel een mooie 360!!
Cmonc
Volgens mij zegt hij nergens in het interview dat de koppelingsproblemen de oorzaak waren van de spin.
af-fr#93650
zeker,daarom kreeg hij een code door voor in te voeren,en zo menu aan te passen, weet niet meer maar volgens mij was het fail 9 of zoiets.
Praat mee!
diablophotos
Dat was dan niet de schuld van de nieuwe modus waarin hij moest rijden, maar de manier waarop hij ermee om ging lijkt mij. Aangezien het al vanaf ronde 5 aan de hand was…
af-fr#93650
nee,want het probleem was niet constant aanwezig,maar het deed zich juist opnieuw voor toen hij in die bocht zat,en met zoveel vermogen ineens op achterwielen ging dat beetje fout,want Max gf al aan dat hij in die bocht voorzichtig gas gaf.
diablophotos
Volgens mij zit je teveel in je fanboy modus. Volgens de boardradio op f1tv riep hij het als eerste in ronde 5, waarna FAIL20 in werking werd gezet. Dat is dus niet iets wat aan en uit gaat. Ander probleem, zou kunnen. Maar deze setting zat er al geruime tijd op. Wellicht inschattingsfout met windstoot. Of gewoon een concentratieprobleem.
CdV33
Kijk dat is nou het verschil tussen Max en Charles Een eigen fout weet hij zo uit te leggen dat iedereen gelooft dat het een technisch probleem is. Hmm ik betwijfel het maar goed ik zit niet in de auto en heb totaal geen verstand van autotechniek. De crash van Charles leek meer op een technische euvel dan een fout, en wat zegt Charles “it was my mistake”.
Hamil Ton
Je reactie is volslagen onzin, als het Max zijn fout was geweest had hij dat ook eerlijk toegegeven.
Cmonc
Alleen zegt hij dat nergens in het interview, dat is volgens mij een (verkeerde?) interpretatie van de schrijver van dit artikel. Misschien heeft hij ergens anders iets in die richting gezegd.
Dit bericht is aangepast op:
Factchecker
CdV33 misschien eens andere berichten op deze site lezen. Een paar dagen geleden werd er nog uitgelegd dat Leclerc zelf een fout maakt. Met zelfs een toelichting van een kenner, een oud engineer meen ik, op dit forum die de fout van Leclerc heel duidelijk uitlegde.
af-fr#93650
precies jij zit niet in die auto,maar je denkt wel dat je erover mee kan praten, terwijlk je nooit in een F1 wagen of racewagen hebt gezeten,en niet eens weet wat die sport inhoud,maar wel even willen zeggen hoe het staat, dat is wat we noemen,DE BESTE STUURLUI STAAN AAN WAL.
Thatsme
Was wel een mooie 360!!
Cmonc
Volgens mij zegt hij nergens in het interview dat de koppelingsproblemen de oorzaak waren van de spin.
af-fr#93650
zeker,daarom kreeg hij een code door voor in te voeren,en zo menu aan te passen, weet niet meer maar volgens mij was het fail 9 of zoiets.