De samenwerking tussen de Formule 1 en biermerk Heineken, waarbij binnen de F1 vooral reclame wordt gemaakt voor de alcoholvrije 0,0-versie, duurt nu al tien jaar en krijgt een langdurig vervolg.
De F1 kondigt een nieuwe meerjarendeal aan, waarbij de samenwerking bovendien intensiever zal worden. Heineken zal nog meer inzetten op fan-engagement en als onderdeel daarvan lanceert men het First Season Ticket-initiatief. Jaarlijks krijgt één gelukkige fan de kans om alle F1-races te bezoeken, inclusief verblijf.
Uiteraard zal als onderdeel van de samenwerking ook het verantwoord gebruik van alcohol centraal blijven staan, niet in de laatste plaats door Heineken 0,0 te promoten.
F1-baas Stefano Domenicali licht de nieuwe deal toe en steekt niet onder stoelen of banken daar dolgelukkig mee te zijn: "Al bijna tien jaar staat Heineken aan de zijde van de Formule 1 met een gedeelde passie voor het creëren van een ongeëvenaarde ervaring en spektakel voor onze fans."
"Ik wil de Heineken-familie en haar team bedanken voor hun voortdurende steun en ik ben verheugd dat onze samenwerking de komende jaren nog
meer spanning zal brengen voor toeschouwers, zowel op als buiten het circuit."
"In motorsport zit innovatie in ons DNA, dus ik ben erg blij dat Heineken de grenzen blijft verleggen om fans te betrekken en hen nog dichter bij de actie te brengen."
Nieuwe welkomstbonus: speel €10, krijg €30 Free Bets + 200 Free Spins!
Voorwaarden van toepassing, alleen geldig voor spelers van 24 jaar en ouder. Wat kost gokken jou? Stop op tijd 18+.
Claim jouw bonus!Meest gelezen
In dit artikel










Praat mee!